۱ اسفند ۱۴۰۰، ۵:۰۵
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84656004
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ادامه حملات هوایی ائتلاف سعودی به یمن

۱ اسفند ۱۴۰۰، ۵:۰۵
کد خبر: 84656004
ادامه حملات هوایی ائتلاف سعودی به یمن

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند، جنگنده بمب‌افکن‌های ائتلاف سعودی طی ساعات گذشته استان‌های حجه، مأرب و بیضاء یمن را بمباران کردند.

به گزارش ایرنا از المسیره، جنگنده بمب افکن‌های ائتلاف سعودی طی ساعات گذشته، ۶ بار شهرستان حرض واقع در استان حجه را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، جنگنده بمب افکن‌های ائتلاف سعودی همچنین ۶ بار شهرستان‌های جوبه و وادی واقع در استان مأرب و ۲ بار نیز شهرستان السوادیه واقع در استان بیضاء را هدف قرار دادند.

همچنین منابع نظامی یمن گزارش دادند، نیروهای ائتلاف سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۹ بار آتش بس ادعایی در استان الحدیده را نقض کردند.

از سوی دیگر در حملات توپخانه عربستان سعودی به مناطق مسکونی در شهرستان مرزی شدا واقع در استان صعده در شمال یمن نیز ۲ غیرنظامی زخمی شدند.

ائتلاف سعودی طی روزهای گذشته به شدت مناطق مختلف یمن را بمباران کردند.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن - فقیرترین کشور عربی - آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha