مسابقه هندبال لیگ دسته دوم بانوان کشور به میزبانی استان یزد آغاز شد
عکس از اینترنت است

یزد- ایرنا- مسابقه هندبال لیگ دسته دوم قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور امروز یکشنبه با حضور ۱۰ تیم در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور شهر مجومرد شهرستان اشکذر از توابع استان یزد آغاز شد.

به گزارش ایرنا،در این رقابت ها در گرو اول تیم‌های اروند، کوکارمانیاکرمان، امید اصفهان، ماهشهر و فرزان دهدشت و در گرو دوم تیم‌های نگین کوهسار لرستان، دای صلح، هیات هندبال بیرجند، ایزیپایپ کاشان و « ختران کویر» مَجومرد اشکذر (میزبان) حضور دارد.

این پیکارها به مدت یک هفته به صورت دوره‌ای و مجتمع پیگیری می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر هندبال قهرمانی باشگاه‌های کشور در فصل آینده را کسب می‌کند.   

در مسابقه افتتاحیه با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا که با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد، تیم اروند خوزستان با نتیجه پرگل ۱۴ بر هفت بر همشهری خود تیم ماهشهر غلبه کرد.

مرکز شهرستان ۳۰ هزار نفر اشکذر در ۲۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.   

 استان یزد ۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد و ۲ هزار نفر در رشته هندبال فعال هستند.

این استان یک میلیون و ۲۳۶هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها و مناطق عشایری زندگی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha