دفاع مقدس، هویت برجسته نظام مقدس جمهوری اسلامی است

قزوین - ایرنا -معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: خود اتکایی، استقلال و خودکفایی، ارمغان انقلاب اسلامی ایران است و می‌توان از دفاع مقدس به عنوان هویت برجسته ایران اسلامی نام برد.  

به گزارش ایرنا،  منوچهر حبیبی روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه مجازی راهیان نور دانش آموزی که در سالن کوثر برگزار شد، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های شاخص انقلاب اسلامی، مردمی بودن و دیگر ویژگی آن، توسعه و پیشرفت بوده که طی ۴۳ سال انقلاب شکوهمند اسلامی در ابعاد مختلف علمی، پزشکی، مهندسی، هسته‌ای و سایر علوم به بار آمده است.  

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: مدل هشت ساله دفاع مقدس، مشابه یک جنگ جهانی بود، تمامی قدرت‌ها و دولت‌های جهان در مقابل جمهوری اسلامی ایران صف‌آرایی کردند و تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاد.

حبیبی با بیان اینکه با این شرایط، اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن متجاوز ندادیم، افزود: دفاع مقدس، نظام را بیمه امنیتی کرد و امنیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون دفاع مقدس و جانفشانی شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان است.

وی با اشاره به وجود این پشتوانه قوی و مستحکم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: دشمن جرات ارائه هیچ گونه گزینه‌ پیشنهادی را در میز مذاکره با ایران ندارد اگر دشمن یک تیر شلیک کند حتما ۱۰ برابر آن را دریافت خواهد کرد و جرات حمله‌ نظامی را نخواهد داشت.

حبیبی در ادامه اظهار داشت: طبق اظهارات تحلیلگران غربی در مجلات تخصصی خود، با حمله نظامی به ایران، ظرف چند ساعت ابتدایی اقتصاد دنیا فلج خواهد شد، بورس جهانی به هم خواهد ریخت، تمامی کشورهای سرمایه‌گذار منطقه خلیج فارس در تیررس نیروهای مسلح ایران قرار خواهند گرفت، تنگه هرمز در کسری از ساعت مین‌گذاری خواهد شد و کشورهای منطقه جرات حمله نظامی به ایران و عبور از منطقه را نخواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بیان کرد: فرماندهان ما در اوج جنگ در سن جوانی بودند که این نشان‌ دهنده اعتماد به قشر جوان و تاثیر گذار جامعه است، اکنون هم با اعتماد مجدد به جوانان از توان و ظرفیت آنها استفاده خواهیم کرد تا شاهد برگی دیگر از افتخارات بزرگ در تاریخ ایران اسلامی باشیم.

حبیبی گفت: فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت اسلامی دیروز، نجات‌دهنده‌ و پیروزی بخش مقاومت اسلامی کشورهایی همچون یمن، عراق و سوریه در عصر حاضر است و وظیفه ما حفاظت، پاسداری، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شناسایی و تبیین ابعاد گوناگون آن به نسل های آینده، تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه و ادای دین به آرمان های امام و شهدا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha