رئیس اتاق اصناف فارس: صنوف در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پیشرو هستند

شیراز- ایرنا- رئیس اتاق اصناف استان فارس گفت: صنوف مختلف در این استان به ویژه در کلانشهر شیراز نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام ویژه داشته و در این زمینه پیشرو و پیشگام هستند.

سید محمود هاشمی، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم در بحث تزریق واکسن و هم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک به اتحادیه صنوف مختلف تاکید شده است.
وی ادامه داد: صنوف مختلف در محل فعالیت خود تمام دستورالعمل‌ها را رعایت می‌کنند مانند نصب کد کیو آر(QR) در محل کسب که این کد بیانگر تزریق واکسن و رعایت موارد بهداشتی در واحد صنفی است اما برخی شهروندان نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها بی تفاوت هستند و سایر شهروندان را هم در معرض خطر قرار می‌دهند.
او افزود: صنوف و کسبه تاکنون به دلیل تعطیلی های متعدد دچار ضرر و زیان بسیار شده‌اند و نباید به دلیل بی تفاوتی برخی شهروندان در قبال دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت صنوف را متوقف کرد.
رئیس اتاق اصناف استان فارس بیان کرد: کسبه هم برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده خودشان و هم برای تداوم کسب و کارشان تمام موارد خواسته شده را رعایت می‌کنند و بازرسان ما و بازرسان بهداشت نیز مدام بر فعالیت آنها نظارت دارند اما آنچه که تحت کنترل نیست شهروندان بی تفاوتی هستند که بدون استفاده از ماسک در شهر تردد می‌کنند.
هاشمی گفت: گزارش بازرسان بیانگر این مطلب است که هیچگونه مواردی از رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی صنوف مشاهده نشده و فعالیت صنوف با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همراه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha