رییس شورای شهر مشهد: اطلاع‌رسانی از بودجه شهرداری باید دقیق باشد

مشهد- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اطلاع‌رسانی از بودجه سال آینده شهرداری باید با دقت بیشتری انجام شود زیرا اطلاع‌رسانی نامناسب منجر به فضاسازی‌های غلط در این زمینه و عوارض شهری می‌شود.

حسن موحدیان روز دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: شورای شهر نیز باید هرچه سریعتر بودجه سال آینده را تصویب کند تا شهرداری در سال جدید با بودجه مصوب کار خود را آغاز نماید.

وی همچنین با اشاره به کودتای سوم اسفند ۱۲۹۹ ادامه داد: با این کودتا، انگلیس و آمریکا رضاخان را روی کار آوردند اما وی هیچ اختیاری در تصمیم‌گیری نداشت و همه سیاستها از سوی انگلیس به شاه اعلام می‌شد.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، ایران استقلال خود را به دست آورد بطوریکه تمام ملتهای دنیا به این استقلال اذعان دارند و اکنون جمهوری اسلامی ایران مقابل ۶ کشور بزرگ دنیا ایستاده است.
وی درگذشت مرحوم "عباس امیریان" خبرنگار پیشکسوت ایرنا در مشهد را نیز تسلیت گفت و افزود: این مرحوم انسانی وارسته و منصف در حوزه خبر بود.
محتوای جشنواره فجر سنخیتی با نام آن ندارد
رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این جلسه گفت: جشنواره فجر در فرم و محتوا سنخیتی با نام جشنواره و هدایت فکرها ندارد.
هاشم دائمی افزود: در جشنواره امسال فیلمهایی اکران شد که امکان دیدن آنها با اعضای خانواده میسر نبود.
وی ادامه داد: هنر هفتم ذائقه مردم را با سوژه‌های رادیکال نسبت به آرمانهای انقلاب عادت می‌دهد.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: وکلای مردم به عنوان پاسداران حق و عدل شناخته می شوند و باید در انجام این رسالت مهم بویژه در مشهد به هویت اسلامی، دینی و انقلابی توجه کرد و براساس آن عمل نمود.
وی افزود: در تصمیم‌گیری‌ها باید به حقوق مردم توجه شود، تصمیمات باید براساس کار کارشناسی و تامین حداکثری منافع مردم باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha