اخبار کوتاه از جنوب آذربایجان‌غربی

مهاباد- ایرنا- اهدای تجهیزات پزشکی توسط خیران کسبه بازار به بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت، بازگرداندن اموال یک مسافر تاکسی در مهاباد و دستگیری شکارچیان متخلف در شاهین دژ از جمله اخبار کوتاه جنوب آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته است.

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سردشت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خیران کسبه بازار این شهرستان تعدادی تجهیزات پزشکی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال را به شبکه بهداشت ودرمان سردشت اهدا کردند.

سیامند محمدی با اشاره به اینکه خیران با همکاری و همیاری خود در دوران کرونا به خوبی نقش آفرینی کردند، ادامه داد: ورود خیران به چرخه تامین تجهیزات پزشکی، درمانی و حفاظت فردی از جمله اقدامات ارزشمند و انسانی در این دوران است.

وی بیان کرد: این اقلام شامل ۱۶ دستگاه مانومتر و یک دستگاه ساکشن است که جزو ملزومات مورد نیاز بیمارستان بود که با این مبلغ خریداری شد.

راننده امانت دار مهابادی طلا و جواهرات یک مسافر را بازگرداند

مدیر داخلی و مسوول روابط عمومی مرکز تاکسی آنلاین۱۸۳۰ مهاباد گفت: "سمکو حسین پور" راننده یک دستگاه تاکسی تلفنی زیر مجموعه ناوگان رسمی حمل و نقل شهرداری این شهر ، مقادیری طلا و جواهرات به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال و چند میلیون تومان پول نقد و اسناد و مدارک را بدون هیچ چشمداشت مالی به صاحبش بازگرداند.

رضا کریمی افزود: این راننده تلاشگر و پاکدست مبلغ هدیه ای که مسافر برایش در نظر گرفته بود را قبول نکرد و امانتداری از اموال جامانده مسافرین را جزو رسالت کاریش به عنوان حافظ امنیت و آرامش مردم اعلام کرد.

وی اضافه کرد: شرکت خدمات حمل و نقل مسافر درون شهری (مرکز تاکسی ۱۸۳۰) زیر نظر سازمان حمل و نقل شهرداری مهاباد به پاس امانتداری از این راننده تلاشگر با اهدای کارت هدیه‌ای از این اقدام وی تقدیر به عمل آورد.

۲ شکارچی متخلف در شاهین دژ دستگیر شدند

رییس اداره حفاظت محیط زیست شاهین دژ گفت: ۲ شکارچی متخلف در ارتفاعات روستای "منبر" این شهرستان هنگام شکار دستگیر شد.

وحید چمنی افزود: یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در حین گشت و کنترل، این شکارچیان را شناسایی و پس از تعقیب و گریز، دستگیر کردند.

وی بیان کرد: از متهمان ۲ قبضه اسلحه، لاشه سه قطعه کبک و تعدادی ادوات شکار کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا، شکار در زیستگاه‌های حیات وحش توسط متخلفان جُرم و طبق ماده ۱۰ و ۱۵ قانون شکار و صید، قابل تعقیب و مجازات است.

محیط طبیعی شاهین‌دژ شامل رودخانه زرینه‌رود، مسیر سد شهیدکاظمی، منطقه بیان، گونه‌های گیاهی و جانوری بومی منطقه، رودخانه‌های فصلی، مناطق ییلاقی از جمله ییلاق سلیم‌خان، ییلاق محمودخان، آق‌داش و قلوز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha