۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۳۴
کد خبر: 84657757
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یازدهمین مرحله توزیع کمک‌های مؤمنانه مردم پاکدشت برگزار شد

تهران- ایرنا- یازدهمین مرحله از توزیع کمک‌های مؤمنانه مردم پاکدشت، یادواره شهیده سلامتی «شیرین روحانی‌راد» روز دوشنبه در مصلای پاکدشت برگزار و بیش از یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع گردید.

به گزارش ایرنا،فرماندار پاکدشت در این مراسم گفت: شهدای عرصه سلامت در طول ۲ سال گذشته با ایثار جان خود، سلامتی مردم را حفظ کردند و اجازه ندادند تا آلام مردم در از دست دادن عزیزان خود، بیشتر شود.

مهدی یوسفی جمارانی افزود: شیوع ویروس کرونا، درد و رنج زیادی را به جامعه تحمیل کرد ولی جلوه‌هایی از ایثار مردان و زنانی را نمایان ساخت که از جان شیرین خود در راه حفاظت از سلامتی مردم گذشتند که نمونه بارز آن، شهیده شاخص کشور «شیرین روحانی راد» است که تا آخرین لحظات زندگی، خود را وقف مردم کرد.

وی اظهار داشت: در کنار ایثار و از خودگذشتگی شهدای مدافع سلامت، مردم نیز همچون ۴۳ سال گذشته با لبیک گفتن به فرمایش رهبر معظم انقلاب در مواسات و همدلی مؤمنانه، وارد میدان شده و با دستگیری از نیازمندان، جلوه‌هایی از ایثار را به منصه ظهور رساندند.

وی گفت: حرکت عظیم مردم ایران در دستگیری از آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا در جهان بی‌نظیر و بی‌بدیل است و برگ زرینی را در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی رقم زد.

جمارانی گفت: ویروس کرونا موجب همدلی و همراهی بیش از پیش مردم، مسئولان و ارگان‌های مختلف شد و این همدلی و مشارکت در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و افزایش میزان واکسیناسیون، موجب ریشه‌کنی این ویروس منحوس می‌شود.

یازدهمین مرحله توزیع کمک‌های مؤمنانه مردم پاکدشت برگزار شد


فرمانده سپاه پاکدشت نیز در این مراسم گفت: کسی که با خدا معامله کرده و هدفش جلب رضایت مردم و خداوند است و در انتظار قدردانی کسی نیست،قطعا خدا خریدار او می‌شود.
سرهنگ پاسدار رضا امجدی افزود: شهیده شیرین روحانی راد در کسوت معلمی و کادر درمان، در راه خدا گام برداشت و دوره جدیدی از جهاد در راه خدا را با نثار جان خویش آغاز نمود و نام خود را در تاریخ انقلاب درخشان کرد.
وی گفت: یازدهمین مرحله از توزیع کمک‌های مؤمنانه مردم پاکدشت، هدیه‌ای از شهیده سلامت روحانی راد به مردم نیازمند پاکدشت است و این هزار بسته از طریق مساجد به نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.
وی اظهار داشت: دوازدهمین مرحله از مواسات و همدلی مؤمنانه مردم پاکدشت نیز برای توزیع شب عید در دست اقدام است و به زودی توزیع آن آغاز می‌شود.
شهیده شیرین روحانی راد، نخستین شهیده مدافع سلامت شهرستان پاکدشت است که ۲۸ اسفندماه سال گذشته به دلیل ابتلا به بیماری کرونا، جان خود را از دست داد.
تصویر این شهیده در حالی که سرم به دست، مشغول ویزیت بیماران بود، به یکی از ماندگارترین قاب‌های ایثار و مجاهدت کادر درمانی کشور تبدیل شده است.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha