سپاه گنبدکاووس ۴۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: این نهاد از آغاز رزمایش کمک مومنامه تاکنون ۴۶ هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع کرده است.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ رمضانعلی قاسم پور روز دوشنبه در مراسمی به همین منظور در سالن ورزشی ۹ دی این شهرستان افزود: رزمایش کمک مومنانه تا پایان کرونا و بهبودی شرایط توسط بسیج سپاه با همراهی نیکوکاران و سایر ادارات و نهادها ادامه دارد.

شهردار گنبدکاووس هم با اشاره به توزیع بسته‌های غذایی بین پاکبانان و نیروهای خدماتی این مجموعه خاطرنشان کرد: شهرداری در نظر دارد به‌منظور قدردانی از تلاش شبانه روزی این قشر زحمتکش، هرسال حداقل در چهار نوبت و به‌مناسبت‌های مختلف چنین بسته‌های حمایتی را تهیه و توزیع نماید.

سیدعلی اصغر موسوی، ارزش هر بسته‌ غذایی تهیه شده که شامل "گوشت مرغ، روغن، رب گوجه فرنگی و برنج" است، سه میلیون ریال اعلام کرد.

دومین رزمایش کمک مومنانه به‌مناسبت ولادت باسعادت امام علی(ع) و عید مبعث نبی مکرم اسلام(ص) ویژه پاکبانان و نیروهای خدماتی شهرداری گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور رییس و برخی اعضای شورای اسلامی این شهر برگزار شد، ۵۰۰ بسته غذایی تهیه شده با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه و شهرداری، بین پاکبابان و نیروهای خدماتی این دستگاه خدماتی توزیع شد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha