۳ اسفند ۱۴۰۰، ۷:۵۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84658191
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت در ورزش صبحگاهی همدان منعی ندارد

۳ اسفند ۱۴۰۰، ۷:۵۷
کد خبر: 84658191
فعالیت در ورزش صبحگاهی همدان منعی ندارد

همدان- ایرنا- سرپرست هیات ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: فعالیت شهروندان در ورزش صبحگاهی این استان با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی منعی ندارد.

«هادی سبزواری» روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: ورزش صبحگاهی در فضای باز برگزار می‌شود و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دیگر موارد بهداشتی و به صورت گروه‌های کم جمعیت مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی اضافه کرد: در شرایط قرمز کرونایی هرگونه فعالیت ورزشی صبحگاهی در سالن‌های سرپوشیده ممنوع است اما علاقه مندان به ورزش می‌توانند در پارک‌ها و فضای سبز سطح شهر فعالیت داشته باشند.

سبزواری خاطرنشان کرد: از مربیان ورزش صبحگاهی همدان نیز خواسته شده تا نسبت به رعایت فاصله اجتماعی در دوره فعالیت و آموزش ورزشکاران در این ایستگاه‌های گروهی اقدام کنند.

سرپرست هیات ورزش های همگانی همدان گفت: در حال حاضر یکصد ایستگاه ورزش صبحگاهی در سطح استان برقرار است که ۶۰ نقطه به بانوان اختصاص دارد.

وی یادآور شد: فعالیت ورزش‌های همگانی استان همدان براساس آمارها جزو سه استان برتر کشور به شمار می‌رود و ورزش صبحگاهی همدان فعال‌ترین در غرب ایران است.

رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان اظهار داشت: امروزه ورزش صبحگاهی به عنوان یکی از رشته‌های فعال در بین آحاد جامعه به طور روزانه گسترش می‌یابد.

وی اضافه کرد: ورزش صبحگاهی بهترین زمان برای شروع فعالیت روزمره زندگی مردم است و عامل مهمی در نشاط و شادابی ورزشکاران به شمار می‌رود.

سبزواری تصریح کرد: ورزش صبحگاهی نیاز به آموزش تخصصی ندارد و تمامی رده‌های سنی می‌توانند در این حوزه فعالیت داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha