۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85625959
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سالن‌های ورزشی همدان رایگان در اختیار علاقه مندان به ورزش صبحگاهی است

همدان- ایرنا- رئیس هیات ورزش‌های همگانی همدان گفت: سالن‌های ورزشی همدان به صورت رایگان در اختیار ورزشکاران صبحگاهی قرار دارد.

هادی سبزواری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس هماهنگی صورت گرفته با مدیریت ورزش و جوانان استان همدان، تمامی سالن‌های ورزشی زیرمجموعه این اداره کل از ساعت ۶ الی ۸ صبح در اختیار ورزشکاران صبحگاهی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در سطح شهرها که زیر نظر هیات ورزش‌های همگانی استان همدان فعالیت دارند، از این سالن‌ها استفاده می‌کنند.

سبزواری اضافه کرد: ۲۰۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی در سطح استان همدان به صورت روزانه فعال هستند و طی ساعات ۶ تا ۸ صبح ورزشکاران به صورت سازمان یافته در این ایستگاه‌ها حضور می‌یابند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی همدان خاطرنشان کرد: هم اکنون همدان برترین استان در برگزاری ورزش های صبحگاهی است و از سوی فدراسیون همگانی نیز الگوی سایر استان‌ها قرار گرفته است.

وی یادآور شد: هیات ورزش های همگانی همدان این آمادگی را دارد که در محله ایستگاه ورزش صبحگاهی را در پارک و بوستان‌ها فعال کند و شرکت در این برنامه ها رایگان است.

این مسوول ورزشی همچنین با قدردانی از شهرداری همدان در همکاری همه جانبه در توسعه ورزش‌های همگانی گفت: خوشبختانه مدیریت شهری همدان نگاه حمایتی به توسعه ورزش همگانی دارد و تاکنون با همکاری این مجموعه به دستاوردهای مهم دست یافته‌ایم.

هم اکنون ۵۰۰ هزار همدانی در ورزش‌های همگانی فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha