۲ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۳۵
کد خبرنگار: 1465
کد خبر: 84658423
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعضای سه باند با ۲ میلیارد تومان سرقت در یزد دستگیر شدند

یزد- ایرنا- فرماندهی انتظامی یزد گفت: ۹ تن از اعضای سه باند سرقت منازل استان که ۲ میلیارد تومان سرقت کرده بودند در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش دوشنبه شب پایگاه خبری پلیس، سرتیپ  عباسعلی بهدانی‌فرد افزود: این سارقان در یک هفته گذشته اقدام به تردد با خودروهایی با پلاک‌های جعلی برای شناسایی منازلی می‌کردند که صاحبان آن‌ها در خانه نبودند.

وی ادامه داد: این افراد در مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه با تخریب در منازل با دیلم و سایر سازه‌های فولادی به منازل وارد شده و با شکستن سایر درها و حتی تخریب گاوصندوق اقدام به سرقت طلای خانواده‌های یزدی می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد یادآور شد: همه این افراد از سارقان سابقه‌دار یکی از استان‌های غربی هستند که سرقت‌ها را با ترفندهای خاصی انجام داده و هنگام خروج از یزد با رصد و اشراف اطلاعاتی پلیس آگاهی دستگیر شدند.

بهدانی‌فرد خاطرنشان کرد: دستگیرشدگان بین ۲۰ تا ۳۲ سال سن دارند و از آنان بیش از ۲ میلیارد تومان طلا و سه دستگاه خودرو سواری کشف و ضبط شده است.‌

وی بیان کرد: تاکنون ۱۰ نفر از مال باختگان یزدی به عنوان شاکیان این سارقان شناسایی شدند که امروز با حضور در پلیس اگاهی استان با اهدای گل از تلاش‌های جان‌برکفان نیروی انتظامی قدردانی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha