۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱:۵۵
کد خبر: 84658481
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تساوی خانگی سانتا کلارا با محبی مقابل یاران نیازمند

تهران- ایرنا- تیم فوتبال سانتاکلارا در حضور مهاجم ایرانی خود برابر پورتیموننزه در شب نیمکت نشینی پیام نیازمند به تساوی رسید.

به گزارش ایرنا، در آخرین دیدار از هفته بیست و سوم فوتبال پرتغال، تیم فوتبال سانتاکلارا از ساعت ۲۳:۳۰ دوشنبه در دیداری خانگی به مصاف پورتیموننزه رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

یکی از نکات جالب این دیدار همسایگی دو تیم در جدول بود و به همین خاطر هر دو تیم با انگیزه زیادی در زمین حاضر شدند با گرفتن امتیاز خود را از دیگری جدا کنند.

پیام نیازمند دروازه‌بان ایرانی پورتیموننزه مانند دیدارهای قبلی نیمکت نشین بود و فرصت بازی پیدا نکرد. از طرفی محمد محبی مهاجم ایرانی سانتاکلارا بر خلاف دیدارهای قبلی  کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۷۲ وارد زمین مسابقه شد.

با این حال این اول تیم میزبان بود در دقیقه ۴۳ روی گل لینکولن دروازه باز کرد تا یاران محبی در نیمه نخست پیروز باشند. در شرایطی که بازی با همین نتیجه رو به اتمام‌بود، فهد موفی‌ دفاع راست مراکشی پورتیموننزه در دقیقه ۸۰ بازی‌ را به تساوی کشاند.در ادامه نبز تلاش دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت تا این جدال با تساوی خاتمه بیابد و دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

سانتا کلارا در حال حاضر با ۲۵ امتیاز در رده ۱۰ جدول جای دارد. پورتیموننزه نیز با ۲۸ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته است.

درحال حاضر پورتو با ۶۳ امتیاز صدر نشین است و اسپورتینگ و بنفیکا در تعقیب این تیم برای صدرنشینی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha