بیمارستان کنگان باید به مرکز تخصصی درمان جنوب استان بوشهر تبدیل شود

بوشهر- ایرنا- سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان باید به مرکز تخصصی درمان جنوب این استان تبدیل شود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روز سه‌شنبه به نقل از دکتر احمد یزدان‌پناه در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های امام خمینی (ره) کنگان اعلام کرد: با توجه به حضور صنایع متعدد و پرخطر در جنوب استان بوشهر تقویت و آماده سازی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان برای مقابله با خطرهای احتمالی ضروری است و در این راستا صنایع باید نقش حمایتی خود را به صورت ویژه ایفا کنند.

وی اضافه کرد: برای توسعه کمی و کیفی حوزه سلامت بویژه حوزه درمان حمایت، همکاری ویژه صنایع، بخش دولتی خیران ضروری است.

یزدان‌پناه اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی تیم مدیریتی حوزه سلامت نگاه عادلانه در این بخش در دستور کار این دانشگاه است.

پرداخت مطالبات کاکرنان دستور کار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر همچنین در جریان بازدید بیمارستان امام هادی (ع) دیر گفت: کارکنان بیمارستان در خط مقدم جبهه مقابله با کرونا به صورت جهادی عمل کردند و امروز پرداخت مطالبات آنان در دستور کار این دانشگاه قرار دارد و بجد پیگیر این موضوع هستیم.

یزدان پناه افزود: تقدیم ۳۰۰ شهید سلامت در سطح کشور نشان از روحیه ایثار و ازخودگذشتگی کارکنان بهداشت و درمان است که این روحیه باید پاس داشته شود.

وی افزود: در راستای افزایش توان مدیریتی، برای آموزش مدیران پرستاری بیمارستان‌های استان بوشهر و کارشناسان ستادی دانشگاه با همکاری دانشگاه تهران و دفتر پرستاری به مدت سه ماه در تهران برنامه ریزی شده است.

یزدان پناه اظهار کرد: بیمارستان امام هادی (ع) دیر از زیرساخت‌های مناسب و ظرفیت خوبی برای تبدیل به مرکز تخصصی زنان و زایمان جنوب استان بوشهر برخوردار است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان و اطفال در بیمارستان امام هادی (ع) دیر و کلینیک ویژه درمان در شهرستان دیر نیز بجد پیگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: برنامه جامع توسعه درمان این استان با نگاه ویژه به مناطق کمتر برخوردار دنبال می‌شود.
.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha