زور یوونتوس به ویارئال هم نرسید/ رکورد شماره ۷ جدید تورین

تهران- ایرنا- تیم فوتبال یوونتوس در دیداری خارج از خانه برابر ویارئال با تساوی یک بر یک متوقف شد.

به گزارش ایرنا،  در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال یوونتوس ساعت ۲۳:۳۰ سه شنبه در ورزشگاه المادریگال به مصاف ویا رئال نماینده اسپانیا رفت که با تساوی یک بر یک در این دیدار متوقف شد.
این اولین جدال بود که این دو تیم در مقابل یکدیگر صف آرایی می کردند.

این چهارمین بار بود که ویارئال در خانه بل یک تیم اسپانیایی صف‌آرایی می‌کرد که نتیجه سه دیدار قبلی یک برد برابر اینتر، یک باخت برابر ناپولی و یک تساوی برابر آتلانتا بود.

یوونتوس در شرایطی به این مرحله رسیده بود که به عنوان صدرنشین گروه هشتم با پنج پیروزی و یک شکست ازومرحله گروهی عبور کرده بود.

ویارئال هم تیم دوم گروه ششم بود که بعد از منچستر یونایتد جواز صعود به این مرحله را به دست آورده بود.
در شرایطی که تنها ۳۲ ثانیه از این بازی گذاشته بود دوشان وهایلووچ روی پاس دانیلو دروازه میزبان را باز کرد تا شاگردان الگری همین ابتدا از حریف پیش بیافتند. 

نکته جالب این بود که وهایلوویچ در سی‌ودومین ثانیه اولین حضورش در یک دیدار اروپایی توانست گلزنی کند تا پس از الکساندر دلپیرو دومین جوان گلزن تاریخ یووه در لیگ قهرمانان  لقب بگیرد.

پس از این اتفاق ویا رئال توپ و میدان را در اختیار گرفت تا بتواند نتیجه را جبران کند که در دقیقه ۶۶ پارخو گل تساوی را برای شاگردان امری با ثمر رساند.

در ادامه نیز هر دو تیم موقعیت هایی داشتند اما تلاش آنها برای گلزنی ثمری نداشت تا این جدال با تساوی یک بر یک خاتمه بیابد.

بدین ترتیب چهره تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی در جدال روز بیست و چهارم اسفند ماه دو تیم در تورین مشخص خواهد شد.

در دیگر دیدار مهم امشب چلسی مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه ۲ بر صفر لیل فرانسه را در خانه شکست داد تا در بازی برگشت کار آسانی پیش رو داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha