۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 1172
کد خبر: 84660428
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت های مردمی بهزیستی سیستان و بلوچستان ۳۲۴ درصد رشد داشته است

زاهدان- ایرنا- مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته افزون‌بر ۱۶۰ میلیارد ریال مشارکت نقدی و غیرنقدی به مددجویان بهزیستی استان تحویل داده شد که این میزان ۳۲۴ درصد رشد را نسبت به سال‌های گذشته نشان می‌دهد.

دکتر عباسعلی اویسی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: سازمان بهزیستی همواره به عنوان پل رابط و تسهیل کننده میان خیرین و نیازمندان، صادقانه و با رعایت امانت و کرامت انسانی مددجویان، در تلاش بوده تا نسبت به اشاعه فرهنگ نیکوکاری و رفع مشکلات مددجویان قدم بردارد.

وی گفت: خوشبختانه در سال گذشته شاهد افزایش بی سابقه میزان مشارکت های مردمی در بهزیستی استان بودیم که این امر موجب بهره مندی جمعیت کثیری از مددجویان بهزیستی سیستان و بلوچستان شد.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان افزود: بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال سال گذشته کمک نقدی و غیرنقدی از طریق خیرین و نهادهای انقلابی جمع آوری و از طریق این اداره کل به نیازمندان تحت پوشش تحویل داده شده است.

وی بیان کرد: هدف اصلی سازمان بهزیستی توانمندسازی اقشار تحت پوشش است تا نیازمند کمک‌ های مستمرمالی نباشند و این مهم جز با همکاری خیرین و مشارکت های مردمی امکانپذیر نخواهد بود، لذا سازمان بهزیستی مانند گذشته با آغوشی باز پذیرای همدلی خیراندیشان خواهد بود.

اویسی خاطرنشان کرد: فرآیند دقیق بر پایه اصول مددکاری سازمان بهزیستی در خصوص هزینه کرد مشارکت های جذب شده از سوی خیرین این اطمینان را می دهد که هرگونه مشارکت بنا به نوع نیاز و اولویت نیازمندی مددجو تحویل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha