۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84660588
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امیرفولادی: بازیکنان استقلال تا سرباز نشوند کاری از دست ما بر نمی‌آید

تهران- ایرنا- رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح با اشاره به شرایط دو بازیکن استقلال و مشمول شدن آنها گفت: طبق قانون تا زمانی که فرد خودش را معرفی نکند و به عنوان سرباز معرفی نشده باشد، ما نمی توانیم برای آنها برنامه‌ریزی کنیم.

به گزارش ایرنا، امیر جمشید فولادی امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رادیویی در واکنش به مشمول شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند(دو بازیکن استقلال) تاکید کرد: قانون به طور کلی می گوید هر فردی که به سن سربازی می‌رسد، باید به خدمت اعزام شده و این مدت را سپری کند.

وی ادامه داد:‌ از سویی دیگر برای ورزشکاران، قانون سرباز قهرمان را داریم که طی آن هر سربازی که به نیروهای مسلح ورود پیدا کرد چنانچه در زمان ورود به خدمت، لباس مقدس تیم ملی را بر تن داشته باشد از طرف نیروهای مسلح و جهت کمک و همکاری به فدراسیون مربوطه معرفی می‌شود.

رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: در مورد این دو بازیکن هم باید بگویم تا زمانی که خودشان را معرفی نکرده و هنوز به عنوان سرباز معرفی نشده باشند،‌ طبق قانون ما نمی توانیم کاری کنیم، یعنی فرد باید خودش را به عنوان سرباز معرفی کند تا ما بتوانیم برای او طبق قانون رفتار کنیم.

امیر فولادی افزود: البته حوزه اعزام به خدمت در حوزه اختیارات ما نیست و قبل از اعزام، به حوزه نظام وظیفه باز می گردد که طبق قانون خودشان تصمیم می گیرند اما حوزه ما از زمان ورود به خدمت را شامل می‌شود و به زمانی اطلاق می‌شود که فرد به عنوان سرباز قلمداد می‌شود. نگاه متفاوتی هم نداریم و همه در برابر قانون یکسان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha