۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۳۵
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84660810
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عنایتی در اوج؛ پدیده مقابل هوادار رفت و برگشتی شد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال هوادار مانند بازی رفت موفق شد پدیده را شکست دهد تا بتواند به روند رو به رشد خود ادامه داده و در سه دیدار اخیرش به هفت امتیاز دست پیدا کند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های پدیده مشهد و هوادار تهران از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز(چهارشنبه) در ورزشگاه ثامن مشهد برگزارکننده اولین بازی هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بودند که در پایان این دیدار با برتری یک بر صفر تیم میهمان به پایان رسید.

شاگردان رضا عنایتی در ادامه روند رو به رشد خود موفق شدند با از پیش رو برداشتن میزبان نگون‌بخت خود به پنجمین پیروزی این فصل دست پیدا کنند و حریف خود را همانند بازی رفت شکست دهند. هوادار در سه بازی اخیر خود هفت امتیاز را کسب کرده است.

تک گل این دیدار در دقیقه ۷۸ به ثمر رسید. شوت بازیکن هوادار از پشت محوطه جریمه با دفع ناقص میلاد فراهانی همراه شد و فرزاد جعفریِ پیش‌تاخته از توپ برگشتی استفاده کرد و گل پیروزی‌بخش تیمش را در موقعیت مشکوک به آفساید به ثمر رساند تا نهایتا سیزدهمین باخت این فصل نماینده استان خراسان به ثبت برسد.

هوادار که میل بیشتری برای رسیدن به پیروزی در این بازی خارج از خانه داشت، ۲۱ امتیازی شد و  به طور موقت در رده یازدهم قرار گرفت. پدیده نیز با همان هشت امتیاز در قعر جدول باقی ماند تا یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر شود.

ترکیب پدیده

میلاد فراهانی، محمد ابراهیم رضازاده، محمدحسین حیدری، احسان حسینی، مجتبی بیژن، علی طاهران، مهدی شریفی، مسعود کاظمین، رضا کرملاچعب، فردین رابط و محمدرضا فلاحیان.

ترکیب هوادار

مسلم حق شناس، مهدی‌ عبدی، سیدمحمدحسینی، بابک مرادی، معین عباسیان، نیما انتظاری، سیدمحمد ستاری، بابامحمدی، فرزاد جعفری، سیدمحمد میری، محمد چهارمحالی.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha