۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۰۸
کد خبر: 84660678
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تبلیغ دین با پیوست خدمات اجتماعی رویکرد جدید سازمان تبلیغات است

ایلام - ایرنا - مدیر کل سازمان تبلیغات استان ایلام گفت: رویکردهای جدیدی در این سازمان اتخاذ شده و یکی از این برنامه ها تبلیغ دین با پیوست خدمات اجتماعی و رویکرد مردمی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نجفی روز چهارشنبه در آیین معارفه مسوول جدید سازمان تبلیغات شهرستان سیروان افزود: اگر مردم پای کار تبلیغ دین نباشند، با تعداد اندک مبلغان دینی این مهم به هدف نخواهد رسید.

وی ادامه داد: رویکرد این سازمان در دوران جدید اثرسنجی فعالیت‌های دینی است و اگر بخواهیم با این فضا پیش برویم طبیعی است که اقدام ها باید دقیق و حساب شده باشد.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان ایلام ادامه داد: یکی از وظایف ذاتی سازمان تقویت معنویت در جامعه است و در دیداری که رهبر انقلاب با مردم تبریز داشتند، تاکید کردند که نباید از تقویت روحیه معنوی جامعه غافل شد.

نجفی با ذکر اینکه ظرفیت‌های خوبی در سازمان از جمله هیات مذهبی وجود دارد، افزود: برخی اوقات مشکلات و آسیب‌های اجتماعی با راه حل‌های فرهنگی به راحتی حل می‌شود.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه آمار آسیب‌های اجتماعی ما در ماژین دره‌شهر پس از انتصاب مبلغ دینی این سازمان بسیار کاهش یافته و این یعنی حل شدن آسیب‌های اجتماعی با اقدامات فرهنگی و دینی محسوس است.

به گفته وی، اگر شرایط همکاری و هماهنگی برای کار تبلیغی محیا باشد، حتما این موضوع منتج به نتیجه خواهد شد و مردم در آرامش بیشتری هستند.

وی افزود: جامعه امروز محتاج آرامش است و این آرامش تنها در مسایل مادی نیست چرا که آرامش در مسائل معنوی بیشتر است.

در این ایین حجت الاسلام علی شیروانی جایگزین حجت الاسلام علوی در اداره تبلیغات شهرستان سیروان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha