۴ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۵۹
کد خبر: 84661157
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی استقلال:  برخی‌ می‌خواهند مجیدی قهرمان نشود

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه برخی‌ نمی‌خواهند استقلال با مجیدی قهرمان شود گفت: تعدادی خودی‌ و غیرخودی‌ نمی‌خواهند استقلال موفق شود.

به گزارش ایرنا؛ صالح مصطفوی در نشست خبری پس از پایان بازی استقلال و فجر سپاسی که با پیروزی یک بر صفر تیمش به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال در اکثر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و فرصت‌های زیادی را برای گلزنی داشت.

وی افزود: کسانی که از استقلال انتقاد می‌کردند این تیم فوتبال زیبا بازی نمی‌کند این بازی را تماشا کنند، چقدر فرصت گلزنی داشت.

مربی استقلال خاطرنشان کرد: استقلال با فرهاد مجیدی جوان که تیمش را برای اولین بار خودش را بست صدرنشین لیگ برتر است و تمام آمارها را به نام خودش ثبت کرده است.

مصطفوی گفت: از فرهاد مجیدی انتقاد می‌کنند چرا که او بعد از بازی با گل‌گهر از حق خود دفاع کرد، از همان روزها کارشکنی‌ها و حاشیه‌ها شروع شد

وی تاکید کرد: نمی‌خواهند استقلال با آدم سالمی مثل فرهاد مجیدی قهرمان شود، حسن مرادمند ۲۸ ساله است و در اردوی تابستان تیم ملی حضور داشته است مگر او ۶ ماه زمان ندارد در لیگ بازی کند؟ ما در زمین مسابقه حرفهایمان را می‌زنیم.

مصطفوی گفت: فرهاد مجیدی خیلی ناراحت است و اگر سر تمرین حاضر می‌شود به خاطر هواداران است، او به سختی در تمرین حاضر می‌شود. ما به دنبال فوتبال پاک هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha