۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 1187
کد خبر: 84661777
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: واحدهای خدماتی تکاب در ایام عید نوروز تعطیل نشوند

مهاباد- ایرنا- فرماندار تکاب با تاکید بر ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مسافران نوروزی گفت: واحدهای خدماتی این شهر در ایام عید نوروز تعطیل نشوند و به صورت شیفتی و نوبتی فعالیت کنند.

اسماعیل حیدری آزاد روز پنج‌شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار تکاب با بیان  اینکه آرد مورد نیاز روستاها به ویژه روستاهای سخت‌گذر برای عید نوروز از هم اکنون پیش بینی و تهیه شود افزود: ادارت از هم اکنون به فکر تامین نیازمندی های مردم به ویژه نیازهای اساسی آنها در ایام عید نوروز باشند. 

وی با اشاره به اینکه تمهیداتی فراهم شود تا واحدهای نانوایی در روستاهای سخت‌گذر راه اندازی شود اظهار داشت: با توجه به تراکم و حجم بالای مسافران در تکاب در ایام عید، افزایش کالا و تامین به موقع آن در دستور کار جدی ادارات قرار گیرد. 

فرماندار تکاب با اشاره به اینکه در ایام عید نوروز پمپ بنزین‌ها و مراکز سی ان جی همواره آماده باشند ادامه داد: با توجه به نزدیکی عید برای تنظیم بازار و تامین میوه شب عید نیز باید برنامه ریزی مدونی صورت گیرد.

حیدری آزاد با بیان اینکه چرخه اقتصادی تکاب مناسب نیست و قیمت‌ کالاها در بازار این شهر نسبت به شهرهای دیگر گران‌تر است افزود: بررسی‌های انجام شده نشان می دهد قیمت گذاری مناسبی روی کالاها انجام نمی شود و سطح نظارت ها در این شهرستان ضعیف است.

وی اضافه کرد: جهادکشاورزی، اداره های غله، صمت و اتاق اصناف با نظارت جدی باید تلاش کنند تا هزینه بیش از اندازه به مردم تحمیل نشود.

فرماندار تکاب گفت: برای در اختیار قرار دادن اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم راه‌اندازی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و نیز عرضه گوشت مرغ با راه اندازی کشتارگاه صنعتی در این شهرستان بسیار ضروری است.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و به دلیل داشتن آثار متعدد طبیعی و تاریخی از جمله مجموعه میراث جهانی تخت‌سلیمان یکی از شهرهای گردشگری و مسافرپذیر کشور در ایام عید نوروز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha