۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۴۹
کد خبرنگار: 1187
کد خبر: 84683851
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ادارات تکاب طی ایام عید در آماده باش کامل باشند

ارومیه - ایرنا - فرماندار تکاب گفت: ادارات شهرستان به‌ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان در تعطیلات عید نوروز در آماده‌باش کامل و مدیران محلی در این ایام همواره در دسترس باشند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل حیدری آزاد روز دوشنبه در جلسه تمهیدات نوروزی ستاد مدیریت بحران و خدمات سفر تکاب با بیان اینکه کمیته‌های مختلف مدیریت بحران در عید نوروز آمادگی کامل داشته باشند و دستگاه‌ها و امکانات خود را مجهز کنند، افزود: خط‌کشی محورهای اصلی و بهسازی و تعویض تابلوها در محورها، رفع نقص سیستم های روشنایی در شهر، ورودی ها و خیابان‌ها و معابر عمومی شهری و روستایی ضروری است و سریع باید اقدام شود.

وی با تاکید بر اینکه تامین سوخت و آرد مورد نیاز روستاها برای ایام عید به‌طور جدی پیگیری شود، اظهارکرد: دستگاه های خودپرداز بانک ها در ایام عید نباید هیچ مشکلی داشته باشند و مدیران بانک‌ها پشتیبانی لازم را در این زمینه انجام دهند.

فرماندار تکاب ادامه داد: برنامه های متنوع و جشن های عید نوروز با رعایت همه شئونات اسلامی و با تاکید بر نشاط اجتماعی برگزارشود و معادن طلا تجهیزات و امکانات خود را در ایام عید نوروز ۱۴۰۱ در اختیار ستاد مدیریت بحران قراردهند.

حیدری آزاد با اشاره به اینکه و نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه ها در نوروز ۱۴۰۰ اعمال خواهدشد اضافه کرد: ادارات تا ۳ رده جانشین برای روزهای عید نوروز مشخص و معرفی کنند و نظارت بر فعالیت اتوبوس ها، کنترل و تنظیم بازار و جلوگیری از قطع آب در عید نوروز جدی گرفته شود.

وی گفت: امکانات مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان ارتقا و نورپردازی مناسب در ایام عید در این مجموعه اجرا شود و خدمات رسانی مطلوب به مردم در عید نوروز نباید متوقف و مختل شود.

فرماندار تکاب افزود: ادارات و دستگاه های اجرایی با سپاه شهرستان در زمینه اعزام کاروان های راهیان نور همکاری مناسب داشته باشند.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و به دلیل داشتن آثار متعدد طبیعی و تاریخی از جمله مجموعه میراث جهانی تخت‌سلیمان یکی از شهرهای گردشگری و مسافرپذیر کشور در ایام عید نوروز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha