۵ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۲۰
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84661956
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعضای شوراهای شهر مطالبات مردم را پیگیری کنند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: اعضای شورای شهر و روستا به‌جای طرح مشکل، دنبال تلاش و پیگیری مطالبات مردم باشند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی کردستان با تأکید بر اینکه همه مسوولان خود را در قبال مردم پاسخگو بدانند، اظهار داشت: در دسترس بودن و پاسخ‌گویی بنده به مردم و ارباب رجوع وظیفه بوده و خوشحالی و احساس آرامش در وجود هم‌استانی‌ها، برایمان غنیمت و مایه خوشحالی است.

وی بر لزوم پاسخگویی به مطالبات مردم تأکید کرد و گفت: تلفن از دسترس خارج کردن و عدم پاسخ‌گویی، مشکلی را حل نخواهد کرد؛ بنده همواره تلفنم در اختیار مردم بوده و این را احساس مسوولیت و کوچک‌ترین کار در قبال انجام وظیفه به مردم می‌دانم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان اضافه کرد: اعضای شورا با علم به مشکلات مردم، این مسوولیت را پذیرفته اند و نباید در جلسات طرح مشکل کنند بلکه باید دنبال تلاش و پیگیری مطالبات مردم باشند و توپ را به زمین دیگران نندازند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه تخریب و بیان قصورت گذشتگان، دردی نخواهد کرد، افزود: ارائه گزارش مشکلی نداشته اما سعی شود همواره حرمت‌ها رعایت و زحمات گذشتگان نادیده گرفته شود.

وی خدمت به بندگان را بهترین شکل عبادت خداوند خواند و تأکید کرد: سعی شود از این فرصت مسوولیت در راستای خدمت‌رسانی به مردم گام برداشته شود و در این وضعیت اقتصادی، بیماری و مشکلات با مردم خوش‌برخورد و خدمت به خلق را را در اولویت قرار بدهیم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با یادآوری اینکه پیگیری حل مشکلات مردم جزو وظایف تک‌تک مسوولان است، افزود: مدیران و اعضای شورای شهر باید برای خود چشم‌انداز و برنامه داشته باشند، نه اینکه برخی‌ها مدعی بودند که برای خدمت به خلق، مهار گرانی به میدان آمده و می‌گفتند اگرما نمی‌آمدیم اوضاع بدتر می‌شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه باید همه با هم از موفقیت دولت‌ها خوشحال شویم، عنوان کرد: نباید بدخواه دیگران باشیم چراکه آنچه که برای دیگران در ذهن بپرورانید، سر خود انسان خواهد آمد.

وی از اعضای شورای اسلامی استان خواست که هر کدام مشکلات شهرستان و مناطق خود را با ارائه راهکار برای پیگیری به صورت مکتوب اعلام کنند و یادآور شد: باید خود مردم نیز در راستای رفع معضلات پای کار باشند و همکاری کنند چراکه نظام در دورترین نقطه این استان، خدمات مختلفی همچون گازرسانی، آبرسانی  و دیگر مسائل انجام داده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با پیشنهاد اینکه کارگروه‌های شهرستانی برای شناسایی و تسریع در پیگیری مشکلات مردم تشکیل شود، ابراز داشت: بنده آمادگی داشته که ماهانه با هر کدام از شوراهای شهرستان‌ها یک جلسه برگزار و به صورت میدانی از محل بازدید و مطالبات مردمی را پیگیری کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بیان کرد: بنده این آمادگی را داشته که در همین اسفندماه دو بازدید میدانی از شهرستان‌ها به منظور پیگیری مشکلات مردم را داشته و انتظار می‌رود که از فرودین ماه تا آخر خردادماه هر هفته یک جلسه برگزار و مطالب کارشناسی‌تر و دقیق‌تر مطرح شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha