شهرداری منطقه ۲ یزد ۱۲ طرح عمرانی در دست اجرا دارد

یزد -ایرنا مدیر منطقه ۲ شهرداری یزد گفت: هم اکنون ۱۲ طرح عمرانی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان با ۱۰ تا ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در این بخش شهر دست اجراست.

به گزارش ایرنا، سید ابوالفضل کشفی روز پنجشنبه در بازدید تعدادی از خبرنگاران مرکز استان ،طرح های در دست اجرا را ساماندهی پارک‌ها و فضای سبز، پارک شهدای کوی توحید، مجموع فرهنگی تاریخی شهید فرهاد خادم ،پارک کتابخانه علامه جعفری حسن آباد، احداث مخزن بتنی ذخیره آب و بهسازی بوستان فخار نام برد. 

به گفته مدیر منطقه ۲ شهرداری یزد توسعه و تکمیل پارک بزرگ شهر، زیباسازی و احداث محوطه بیرونی مسجد امام حسین(ع) در بلوار مدرس، بلوار شهید محمدخانی ،  میدان سردار سلیمانی و ورودی مجموعه پارک شادی از دیگر طرح های در دست اجراست. 

کشفی در ادامه در بازدید  پارک کتابخانه علامه جعفری حسن آباد هم گفت: این پارک در فضایی به وسعت ۱۳ هزار مترمربع احداث شد و عملیات بازپیرایی، نصب دستگاه های ورزشی و مجموعه بازی کودکان، اجرای روشنایی و مبلمان  با افزون بر ۳.۵ میلیارد تومان تکمیل شد.
مدیر شهرداری منطقه ۲ یزد با اشاره به طرح  میدان شهید سردار سلیمانی در ورودی شهر یزد نیز اظهار کرد: کار آزادسازی املاک این میدان از ۱۷ سال پیش انجام شد و سرانجام امسال کار بازپیرایی، اجرای روشنایی و نورپردازی با اعتبار چهار میلیارد تومان انجام می شود و در مرحله بعدی نیز کار نصب تندیس سردار سلیمانی در این میدان به عنوان ورودی جنوبی استان انجام می شود.
کشفی در بازدید از پارک بزرگ شهر نیز افزود: طرحی در این پارک مصوب شد که شامل کف سازی است و مرحله اول آن با ۱۲ هزار مترمربع با اعتبار پنج میلیارد تومان در حال انجام است.
 وی اظهار کرد: همچنین در سال جاری ۱۰ طرح عمرانی هم با اعتبار افزون بر ۳۰ میلیارد تومان در سطح شهر یزد به بهره برداری است. 

کشفی با اشاره به توزیع عادلانه اعتباردر مناطق مختلف شهرداری ۲  یزد گفت: تاکنون ۹۰ درصد اعتبار عمرانی جذب شده است. 

مدیر منطقه ۲ شهرداری یزد خاطرنشان کرد: اولویت این است قبل از شروع طرح دیگری، طرح های نیمه تمام به پایان برسد و سپس طرح جدید آغاز شود.

خبرنگاران یزد در این بازدید  از زمین چمن مصنوعی در کوی توحید بلوار دهه فجر، پارک درون محله ای مریم آباد، مجموعه فرهنگی تاریخی (آب انبار) مهندس فرهاد خادم، فرهنگسرای بانو، پارک کتابخانه علامه جعفری، بوستان فخار، محل احداث مخزن بتنی، بلوار شهید محمدخانی و میدان سردار سلیمانی بازدید کردند.

مساحت شهرداری منطقه ۲ یزد ۲ هزارو  ۱۰۰ هکتار است و حدود ۱۲۰ هزار نفر در این منطقه ساکن هستند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha