۵ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۱۲
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 84662076
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

برتری تیم‌های خانه قزوین و کاله تهران در دومین روز مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک

شاهرود - ایرنا - رییس هیات بسکتبال شاهرود گفت: تیم‌های خانه بسکتبال قزوین و کاله تهران در دومین روز از مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک شمال(H) در مقابل کاله مازندران و خانه بسکتبال پایش پارت شاهرود به برتری رسیدند.

علیرضا عزیزی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در دومین روز از این دوره مسابقات خانه بسکتبال قزوین در رقابتی نزدیک با نتیجه ۷۶ به ۷۴ مقابل کاله مازندران به برتری رسید.

وی با بیان اینکه در گروه شمال (H) تیم های خانه بسکتبال پایش پارت شاهرود، کاله تهران، خانه بسکتبال قزوین و کاله مازندران حضور دارند، ابراز داشت: کاله تهران نیز توانست با نتیجه ۷۶ به ۷۱ مقابل میزبان خانه بسکتبال پایش پارت شاهرود پیروز شود.

عزیزی با بیان اینکه تیم ها روز جمعه به استراحت می‌ پردازند، اظهار داشت: دیدارهای روز پایانی این گروه شنبه آینده با رقابت تیم های خانه بسکتبال قزوین و کاله تهران آغاز می شود و در دیداری دیگر تیم های خانه بسکتبال پایش پارت شاهرود و کاله مازندران با هم رقابت می کنند.

رییس هیات بسکتبال شاهرود با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در سالن شهید یحیایی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار می شود، افزود: تمامی مسابقات این دوره با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه رقابت های دور برگشت مرحله دوم لیگ دسته یک کشور گروه شمال(H) در چهار گروه چهار تیمی برگزار می شود، ابراز داشت: پس از برگزاری این مرحله از مسابقات ۱۶ تیم منتخب از گروه های شمال و جنوب کشور با هم رقابت می کنند.

به گفته وی، دیدارهای گروه شمال(H) در شاهرود را هشت داور قضاوت می کنند.

شهرستان شاهرود ۲۱ دی امسال میزبان مسابقات دور برگشت مرحله نخست لیگ دسته یک کشور بود.

اردوی آمادگی و گزینشی تیم ملی بسکتبال نوجوانان در اردیبهشت ماه امسال با حضور ۲۸ بازیکن از ۶ استان کشور در شاهرود برگزار شد.

شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات ورزشی مناسب، هر سال میزبان مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha