خلبانان شهید شعار ارتش فدای ملت را در عمل نشان دادند

بندرعباس - ایرنا - فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا با اشاره به شهادت دو خلبان در حادثه تبریز گفت: این خلبانان شهید با از خودگذشتگی شعار ارتش فدای ملت را در عمل به ملت فهیم ایران نشان دادند.

به گزارش ایرنا، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری پنجشنبه در خصوص شهادت خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: شهادت، سرمایه بزرگی است که ریشه در نهضت عاشورای حسینی دارد.

وی ادامه داد: کارکنان نیروی هوایی الهی، چه در دوران دفاع مقدس و چه در دفاع از مرزهای ایران اسلامی و حمایت از جبهه مقاومت، گوهر ارزشمند وجود خود را در راه حراست از آسمان تقدیم کرده اند.

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا با بیان اینکه کارکنان نیروی هوایی ارتش فرهنگ شهادت را به نقطه اوج تبلور خود رسانده‌اند، اضافه کرد: خبر شهادت خلبانان دلاور و ایثارگر نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ خلبان صادق فلاحی و سرگرد خلبان علیرضا حنیفه زاد که با شجاعت و رشادت مثال زدنی مانع از برخورد هواپیما به ساختمان‌های مسکونی شدند بسیار متأثر کننده و اندوهناک بود. 

وی اضافه کرد: این ازخودگذشتگی خلبانان شهید ستودنی است و به روان پاک آنان درود می‌فرستیم.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هرمزگان با بیان تسلیت این سانحه به فرماندهی معظم کل قوا، خانواده‌ خلبانان شهید و ملت ایران، گفت: دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره برای حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور و فداکاری در راه اسلام آماده اند.

سانحه سقوط جنگنده آموزشی نیروی هوایی ارتش منجر به شهادت دو تن از خلبانان تیزپرواز نهاجا و یکی از هم‌وطنان عزیز در تبریز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha