۲۰ هزار میلیارد ریال در بخش صنعت نقده سرمایه‌گذاری شد

ارومیه- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده گفت: حجم سرمایه‌گذاری در بخش صنعت این شهرستان به ۲۰ هزار و ۱۱۲ میلیارد ریال رسیده و زمینه فعالیت ۷۷ واحد صنعتی را فراهم کرده است.

محمد قلندری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این تعداد واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری معتبر، زمینه اشتغال مستقیم برای یک هزار و ۳۹۴ نفر را در این شهرستان فراهم کرده است.

وی ادامه داد: ۱۴ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد نیز در شهرستان نقده وجود دارد که آماده راه‌اندازی و فعال شدن هستند.

رییس اداره صنعت، معدن وتجارت نقده گفت: برای این تعداد واحد صنعتی ، ۳۶۷ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است که با راه‌اندازی آن زمینه اشتغال مستقیم برای ۲۱۸ نفر از جوانان این منطقه فراهم می‌شود.

قلندری ادامه داد: حوزه صنعت این شهرستان سهم موثر و بسزایی در اشتغال زایی و ثروت آفرینی دارد و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر ۲ هزار و ۴۱ واحد صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۷۴ هزار و ۲۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم و پایدار برای ۵۸ هزار و ۲۶۵ نفر در آذربایجان‌غربی مشغول به فعالیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha