شهداب جمع تیم‌های نیمه‌نهایی والیبال را کامل کرد

تهران- ایرنا- تیم والیبال شهداب یزد به عنوان آخرین تیم، به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال صعود کرد.

به گزارش ایرنا، در آخرین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر والیبال، شهداب یزد مثل بازی رفت با زحمت و نتیجه سه بر ۲ مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسید. ست‌های اول، چهارم و پنجم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۶ بر ۲۴ به سود شهداب رقم خورد و مس ست‌های دوم و سوم را با امتیازات ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ به پایان برد.

با توجه به پیروزی سه بر ۲ شهداب در بازی قبل، شاگران علیرضا طلوع‌کیان با کسب ۲ برد پیاپی به جمع چهار تیم برتر مسابقات صعود کردند.

شهداب در مرحله نیمه‌نهایی باید به مصاف فولاد سیرجان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر برود.

اعتراضات متعدد بازیکنان و مربیان ۲ تیم به تصمیمات داور، این مسابقات را بسیار طولانی کرد. حتی زمانی که پس از بررسی ویدئوچک، داور امتیاز را به یک تیم می‌داد بازهم تیم مقابل دست از اعتراض برنمی‌داشت. این اتفاق به خصوص در ست پنجم بازی بیش از هر زمان دیگری رخ داد و داور هم قاطعیت لازم را نداشت تا شرایط را کنترل کند.

مس که در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر، با قرار گرفتن در رده ششم مرحله مقدماتی راهی پلی‌آف شده بود، در ۲ بازی مقابل شهداب جنگنده بازی کرد و در هر ۲ مسابقه تا آستانه پیروزی نیز پیش رفت.

امین اسماعیل‌نژاد پشت‌خط‌زن شهداب با ۲۸ امتیاز حمله، ۶ امتیاز دفاع، یک امتیاز سرویس و در مجموع کسب ۳۵ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این بازی بود. در سوی دیگر میدان یونس قلیچ‌نیازی ۳۴ امتیاز برای مس به دست آورد و نمایش درخشانی در بازی امروز داشت.

شهداب در این بازی ۶۷ امتیاز حمله، ۱۶ امتیاز دفاع، ۳ امتیاز سرویس، ۳۴ امتیاز با اشتباهات حریف و در مجموع ۱۲۰ امتیاز کسب کرد. مس هم ۶۷ امتیاز حمله، ۸ امتیاز دفاع، ۳ امتیاز سرویس، ۳۶ امتیاز با اشتباهات بازیکنان شهداب و درکل ۱۱۴ امتیاز گرفت.

نتایج مرحله پلی‌آف و برنامه مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال

سه‌شنبه ۳ اسفند

پیکان تهران ۳ - شهرداری ارومیه صفر

سپاهان اصفهان ۳ - پاس گرگان صفر

چهارشنبه ۴ اسفند

شهداب یزد ۳ - مس رفسنجان ۲

هراز آمل یک - فولاد سیرجان ایرانیان ۳

پنج‌شنبه ۵ اسفند

پاس گرگان صفر - سپاهان اصفهان ۳

شهرداری ارومیه صفر - پیکان ۳

جمعه ۶ اسفند

فولاد سیرجان ایرانیان ۳ - هراز آمل ۲

مس رفسنجان ۲ - شهداب یزد ۳

نیمه‌نهایی

جمعه ۱۳ اسفند

ساعت ۱۵:۳۰ سپاهان - پیکان

ساعت ۱۸:۳۰ شهداب - فولاد

یکشنبه ۱۵ اسفند

ساعت ۱۵:۳۰ شهداب یزد - فولاد

ساعت ۱۸:۳۰ سپاهان - پیکان

سه‌شنبه ۱۷ اسفند

ساعت ۱۵:۳۰ سپاهان - پیکان

ساعت ۱۸:۳۰ شهداب - فولاد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha