۷ اسفند ۱۴۰۰، ۵:۰۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84662999
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشدار «حماس» و «جهاد اسلامی» به صهیونیست‌ها درباره تداوم محاصره غزه

تهران- ایرنا- جنبش‌های «حماس» و «جهاد اسلامی فلسطین» به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای ادامه محاصره غزه و شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری و قدس اشغالی هشدار دادند.

به گزارش بامداد شنبه ایرنا از خبرگزاری آناتولی ترکیه، در بیانیه حماس و جهاد اسلامی آمده است: ادامه پروژه‌های شهرک‌سازی در کرانه باختری و قدس اشغالی و ادامه محاصره نوار غزه از سوی رژیم اشغالگر قابل تحمل نیست و مقاومت فلسطین نمی‌تواند اجازه ادامه اوضاع این گونه که هست را بدهد.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه که پس از دیدار هیأت‌های حماس و جهاد اسلامی در بیروت منتشر شده، بر لزوم دستیابی به وحدت ملی فلسطینیان بر اساس مشارکت، بازسازی و توسعه سازمان آزادیبخش فلسطین و توافق بر سر یک برنامه ملی و مبارزاتی تأکید شده است.

حماس و جهاد اسلامی همچنین مخالفت خود را با نقض حقوق اسرای فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی اعلام کردند و به این رژیم نسبت به عواقب ادامه آزار اسرای فلسطینی هشدار دادند.

بر اساس گزارش نهادهای ذیربط و فعال در امور اسرا، نیروهای رژیم اشغالگر قدس حدود چهار هزار و ۸۵۰ فلسطینی از جمله ۴۱ زن، ۲۲۵ کودک و ۵۴۰ نفر کارمند را در ۲۳ زندان در اسارت دارند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پیش تر نیز اعلام کرد که اجازه نمی‌دهد اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی رنج بکشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha