۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84663248
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حامیان ایتام در استان سمنان امسال بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال مشارکت کردند

سمنان- ایرنا- مدیرکل کمیته‌ امداد امام‌خمینی(ره) استان ‎سمنان گفت: حامیان ایتام استان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان دی ۱۳۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

علی بحیرایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: حامیان ایتام استان به طور مستقیم به ایتام و فرزندان نیازمند کمک کردند و حدود چهار هزار و ۲۰۰ حامی نیز از ابتدای سال تا پایان دی ۱۴۰۰ جذب شدند.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کمک حامیان برای رفع نیاز فرزندان معنوی در قالب کالا و خدمات اختصاص یافت و ۹۵ درصد ایتام استان در بازار بورس عضو شدند.

بحیرایی ادامه داد: از محل کمک های حامیان طرح اکرام هشت واحد مسکونی ایتام تکمیل و بازسازی شد.

وی اضافه کرد: مردم استان سمنان ۶۰ میلیارد ریال صدقه در سال جاری پرداخت کردند و طرح الکترونیکی پرداخت صدقه از طریق کیو آر کد نیز در استان سمنان فعال شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: ۱۴۰ مرکز نیکوکاری در استان فعال است که از این تعداد ۵۸ مرکز تخصصی در حوزه زکات، فرهنگی، اشتغال، بهداشت و درمان و ایتام فعالیت می کنند.

بحیرایی اظهارداشت: تاکنون بیش از ۲۴ موسسه خیریه استان سمنان از درگاه اختصاصی جامع ملی نیکوکاری و خیریه استفاده می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ابرازکرد: ۲۵ میلیاردریال نیز در طرح های عام المنفعه شامل تعمیر مدارس و مساجد، قنات ها، تعمیر جاده های روستایی و تامین آب آشامیدنی مناطق محروم هزینه شده است./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha