مرحله نهم رزمایش کمک مومنانه در قصرشیرین انجام شد

قصرشیرین - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: مرحله نهم رزمایش کمک مومنانه برای توزیع ۹۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان و افراد کم درآمد این شهرستان که از قبل شناسایی شدند، انجام شد.

سرهنگ پاسدار محسن دارابی روز شنبه در حاشیه اجرای این رزمایش به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: ارزش بسته های غذایی توزیع شده ۴۵۰ میلیون تومان است که با حمایت خیران تامین شده و توسط سپاه شهرستان توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: این طرح در راستای طرح شهید سلیمانی و با حمایت سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اجرا می‌شود و توزیع این کمک ها به مناسبت ماه رجب شروع و تا ایام پایانی سال برای دستگیری از نیازمندان ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: نیروهای سپاه پاسداران همیشه و در همه عرصه ها پیشقدم بوده اند که این بار نیز از ابتدای بحران کرونا تاکنون نقش موثری در کمک رسانی به بیماران و نیازمندان و اجرای شهید سلیمانی داشتند و در اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه نیز همواره پیشقدم و تاثیرگذار هستند.

وی اضافه کرد: نیروهای سپاه در یاری رساندن به نیازمندان در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره پای کار هستند و در همه ی بحران ها کمک حال مردم بوده اند.

او ادامه داد: از تمام خیران و افراد نوعدوست می‌خواهیم که در راستای ادامه این اقدام ارزشمند و کمک های مومنانه بازهم حضور همه جانبه داشته باشند تا دست بدست هم دهیم و نگذاریم که سفره‌های خانواده‌های نیازمند در این ایام پایانی سال خالی بماند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha