۵۰۰ بسته کمک معیشتی در قصرشیرین توزیع شد

۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰
کد خبر: 85079058
۵۰۰ بسته کمک معیشتی در قصرشیرین توزیع شد

قصرشیرین - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: ۵۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان و افراد کم درآمد با اجرای رزمایش کمک مومنانه به مناسبت شب‌های پرفضیلت قدر و ماه مبارک رمضان در این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار «معارف الفتی» روز سه‌شنبه در حاشیه اجرای این رزمایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) و توفیق بهره گیری از لیالی پرفضیلت قدر اعلام کرد: ارزش بسته های غذایی توزیع شده ۵۰۰ میلیون تومان است که با حمایت خیران تامین شده و توسط سپاه شهرستان توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: این بسته های مواد غذایی در قالب کمک های مومنانه شامل برنج، روغن، خرما و دیگر اقلام غذایی است که ارزش هر بسته غذایی یک میلیون تومان است که با محوریت گروه های جهادی، حلقه های صالحین و مناطق روستایی محروم توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین با بیان اینکه نیروهای سپاه پاسداران همیشه و در همه عرصه ها پیشقدم بوده اند، گفت: تاکنون طی چندین مرحله کمک های مومنانه و معیشتی توسط ناحیه مقاومت سپاه بین نیازمندان توزیع شده است.

سرهنگ الفتی اضافه کرد: نیروهای سپاه در یاری رساندن به نیازمندان در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره پای کار هستند و در همه بحران ها کمک حال مردم بوده اند.

وی ادامه داد: از تمام خیران و افراد نوعدوست می‌خواهیم که در راستای ادامه این اقدام ارزشمند و کمک های مومنانه بازهم حضور همه جانبه داشته باشند تا نگذاریم که سفره‌های خانواده‌های نیازمند خالی بماند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha