امید آفرینی و طرح خلاقانه فصل جدیدی از ارائه خدمات بهزیستی است

زنجان - ایرنا - مشاور رییس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور بومی نگری و نگاه خلاقانه و تحولگرا را در ارائه خدمات، مهم ارزیابی کرد و گفت: امید آفرینی با ایجاد تولید طرح های خلاقانه و زود بازده و امید بخش برای جامعه هدف می تواند فصل جدیدی از ارائه خدمات به جامعه بزرگ بهزیستی را رقم بزند.

علیرضا انجلاسی روز شنبه در مراسم معارفه سرپرست بهزیستی استان زنجان افزود: بهزیستی مولود انقلاب اسلامی و سازمانی تخصصی، فارغ از هرگونه مسائل سیاسی و خدمتگزار است که هدف آن خدمت به آحاد جامعه هدف در اقصی نقاط کشور است.

وی اظهار داشت: نگاه به سازمان بهزیستی نگاه تخصص محور در عرصه خدمت هست و امیدواریم بتوانیم منبع خیر و برکت برای رسیگی به امور افراد دارای معلولیت و مددجویان باشیم که با همدلی و وفاق بیش از پیش برای خدمت به جامعه هدف گام برداریم.

این مسوول ادامه داد: فصل جدید مدیریت سازمان بهزیستی و سیاست و رویکرد رییس سازمان حضور در خط مقدم خدمات دهی به جامعه هدف که همان ادارات و شهرستانها است.

به گفته مشاور رییس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور، از نقطه نظرات، بارش افکار، رویکردهای نوین و استفاده از ظرفیت نخبگان در بدنه کارشناسی بهزیستی و بهره مندی از ابداعات، خلاقیتها و نوع آوریها و تحولگرایی در جهت ارائه خدمات هدفمند به جامعه باید بهره جست.

گستردگی خدمات و عدالت در ارائه خدمات مورد تاکید مسئولین نظام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان نیز در این جلسه ادامه داد: بهزیستی طیف گسترده ای از خدمات اجتماعی را در برمی گیرد و خدمت رسانی به جامعه و اقشار محروم به نوعی کار انبیا و بزرگان دینی است و نشان از اهمیت خدمات بهزیستی به جامعه هدف است که نشان از عزم و اراده جدی همه کارکنان بهزیستی در ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف است.

ابوالفضل رفیعی افزود: فرصت هایی که برای خدمت رسانی به آحاد جامعه ایجاد می شود در نظام مقدس جمهوری اسلامی جای تبریک و تقدیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: گستردگی خدمات و عدالت در انجام خدمات بهتر مورد تاکید مسئولین نظام هست و این موضوع به این معنی نیست که عدالت اجتماعی وجود ندارد و رهبر معظم انقلاب نیز به صورت جدی و شفاف تاکید کردند ما با نقطه آرمانی فاصله داریم و خدمات انجام شده در شان نظام نیست.

رفیعی به استفاده از تحول، نوگرایی، تکنولوژیهای به‌روز و افزایش رضایتمندی جامعه هدف بهزیستی اشاره کرد و گفت: برحسب سنت نیاز به گردش نخبگان در زمینه مدیریت احساس می شود که با تغییراتی که در سطوح مختلف مدیریتی انجام می شود امیدواریم در ایجاد حداکثر رضایتمندی و ارتقای بهره وری گامی برداشته باشیم.

این مسوول، با بیان اینکه بخش اعظم رضایت عمومی می تواند با تکریم و پرداختن به مشکلات و جامعه هدف محقق شود، گفت: ارتقاء فرهنگ تکریم ارباب رجوع  موجب افزایش رضایتمندی جامعه هدف خواهد بود که یکی از شاخص‌های مهم و ارزشمند سرمایه اجتماعی است.

وی اضافه کرد: زنجان بهشت خیرین است و ظرفیت بالایی در زمینه مشارکت خیرین در حوزه های اجتماعی دارد و بهزیستی نیز از این ظرفیت بی بهره نبوده و نیاز هست در زمینه محدودیت منابع بیش از پیش از این ظرفیت بهره ببرد.

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم سلمان حسینی به سمت سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان منصوب و از خدمات محمد محمدی قیداری مدیرکل قبلی این سازمان قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha