فرمانده انتظامی استان کرمانشاه: اجازه نمی‌دهیم هیچ مجرمی احساس امنیت کند

کرمانشاه - ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، برخورد با عاملان تیراندازی‌ها را از مهمترین اولویت‌های ناجا در استان دانست و گفت: با تلاش بیشتر اجازه نمی‌دهیم هیچ مجرمی احساس امنیت کند کما اینکه تاکنون نیز اینگونه بوده است.

به گزارش ایرنا؛ سردار «علی‌اکبر جاویدان» روز شنبه در نشست مشترک قضایی - انتظامی استان در خصوص تیراندازی‌های اخیر افزود: طی ۲ هفته گذشته در استان کرمانشاه، ۲۲ فقره تیراندازی صورت گرفته که هشت مورد شناسایی، پنج قبضه سلاح کشف و  ۲۵ نفر دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: ریشه بسیاری از این تیراندازی ها مسائل اخلاقی، ناموسی، اختلافات خانوادگی، اختلافات ناصواب از جمله اختلافات مالی، خصومت شخصی و سایر موارد بوده است.

به گفته وی در زمینه کشفیات آمار خوبی داریم و در رتبه های برتر ناجا قرار داریم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه گفت: باید با راهکارهایی از قبیل حضور فیزیکی و میدانی، اجرای طرح های ویژه، اقدامات موثر متولیان فرهنگی استان و تشریح قانون جهت بالابردن آگاهی مردم و اطلاع رسانی از طریق صداوسیما و رسانه‌ها از وقوع چنین جرایمی پیشگیری کنیم.

تشکیل ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به جرایم تیراندازی در دادسرای استان

دادستان کرمانشاه نیز در این جلسه با بیان اینکه سه شعبه ویژه برای رسیدگی به جرائم تیراندازی اختصاص داده شده است، گفت: ایجاد چنین شعبی می تواند به تشریح در روند رسیدگی به کار و صدور احکام مناسب و بازدارنده کمک زیادی کند.

«شهرام کرمی» تأکید کرد: امروز دادستانی به عنوان مدعی العموم آماده برخورد قاطع با هرگونه ناامنی و التهابی است که باعث نگرانی میان شهروندان جامعه می شود و در این راستا بدون گذشت با خاطیان برخورد می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha