عسگریان:‌ بازی ایران و سوریه با ظرفیت ۳۰ درصدی هواداران برگزار می شود

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون بسکتبال گفت:‌ با هماهنگی های به عمل آمده بازی ایران و سوریه با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران برگزار می شود.

مهیار عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بازی ایران و سوریه در پنجره جام جهانی بسکتبال فردا در شرایطی برگزار می شود که با هماهنگی های به عمل آمده می توانیم از حضور هواداران در این بازی بهره مند شویم.

وی با اشاره به اینکه این دیدار بلیت فروشی ادامه داد: با توجه به این که فرصت چندانی تا بازی فردا نداریم بر اساس دعوتی که صورت می گیرد ظرفیت اختصاص داده شده را پر می کنیم اما اگر علاقه مندی تمایل دارد تا به بازی فردا برسد و تیم ایران را تشویق کند با تماس با روابط عمومی فدراسیون مشخصات فردی خود را داده تا مشکلی برای حضور در سالن نداشته باشد.

سرپرست فدراسیون بسکتبال یادآور شد: افرادی که تمایل دارند این بازی را از نزدیک دنبال کنند حتما کارت ملی به همراه داشته باشند تا برای ورود به سالن هماهنگی های لازم ایجاد شود.

گفتنی است تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود از پنجره دوم انتخابی‌های جام جهانی ۲۰۲۳، فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۷ در سالن آزادی میزبان سوریه خواهد بود. دیدار اول تیم ملی ایران، پنج‌شنبه هفته گذشته مقابل قزاقستان برگزار شد که شاگردان هاشمی ۶۹ - ۷۳ مغلوب حریف خود شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha