سرمربی تیم ملی بسکتبال: نه خوب بودیم، نه بد اما به جام جهانی صعود می‌کنیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: متاسفانه در دقایق پایانی بازی دچار اشتباهاتی شدیم که منجر به شکست ما برابر قزاقستان شد، ورزش همین است روزی می‌بریم و روزی هم می‌بازیم اما مهم این است که از اشتباهات خود درس بگیریم.

به گزارش ایرنا، مصطفی هاشمی بعد از شکست تیم ملی بسکتبال ایران برابر قزاقستان در پنجره جام جهانی تاکید کرد: پیش بینی می کردیم که بازی در لحظات پایانی به شکلی دنبال شود که تیم برنده را مشخص کند. در زمانی که می توانستیم واکنش مثبت انجام دهیم متاسفانه توپ‌هایمان را از دست دادیم. امشب بازی خوبی را انجام ندادیم، اما بد هم نبودیم. 

وی ادامه داد: نکته مهم این است که یاد بگیریم اشتباهاتمان را تکرار نکرده و از آن درس بگیریم. از الان باید به بازی سوریه فکر کنیم و روی آن تمرکز کنیم اما شک ندارم که به جام جهانی صعود خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران یادآور شد: قزاقستان تیمی است که فیزیکی بازی می کند و اگر بازهم برابر هم قرار بگیریم کار به دقایق پایانی بازی می کشد. ما با داشته های خود به میدان رفتیم و باید یاد بگیریم شاید روزی همه ستاره های خود را در اختیار نداشته باشیم و بر اساس وضعیت موجود بازی کنیم.

هاشمی در خصوص بازی با سوریه، عنوان کرد:  آنها شرایطی به خوبی قزاقستان ندارند اما آن بازی هم سخت است. ابتدا باید ذهن بازیکنان را آزاد کنیم و با ذهن باز بازی کنیم. 

گفتنی است تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی پنجره دوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۳ برابر قزاقستان به میدان رفت و در شرایطی که تا کوارتر چهارم تیم برتر میدان بود در پایان با نتیجه ۷۳ بر ۶۹ این بازی را واگذار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha