۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۱۸
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84664777
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از ۸۰ پایان‌نامه فناورانه حمایت کرد

سمنان- ایرنا- معاون‌ پشتیبانی پارک ‌علم‌ و فناوری دانشگاه‌ سمنان با اشاره به حمایت از ۸۰ پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی گفت: تاکنون از ۶۵ پایان نامه تحصیلات تکمیلی با قابلیت فناوری بررسی شده و ۱۷ رساله دکترا نیز در حال بررسی است.

به گزارش ایرنا، داوود معروفی روز یکشنبه به رسانه ها بیان کرد: ۱۸ ثبت اختراع و تائیدیه علمی، ۲۴ مورد ساخت دستگاه آزمایشگاهی، چهار مورد پیاده سازی طرح در جامعه، ۲ مورد انعقاد قرارداد پژوهشی با سازمان های خارج از پارک علم و فناوری و پذیرش ۲ واحد فناور در راستای توسعه ایده نوآورانه حاصل حمایت از پایان نامه ها است.

وی افزود: فراهم ساختن شرایط بهره‌گیری از توان بالقوه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در راستای توسعه علمی فناوری کشور، ایجاد زمینه کارآفرینی و اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از اهداف حمایت از پایانامه های تحصیلات تکمیلی با ماهیت فناوری است.

معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ادامه داد: پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از سال ۱۳۸۹ حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های کاربردیِ دارای ماهیت فناوری دانشجویان دانشگاه سمنان را آغاز کرده است.

معروفی حامیان مالی این طرح را معاونت پژوهشی و فناوری، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برشمرد و تصریح کرد: پارک علم و فناوری دانشگاه  حمایت از رساله‌های دکترا تحت عنوان «هسته‌های تحقیقاتی دانشگاهی» را بیش از یک دهه در دستور کار خود دارد.

وی اضافه کرد: با وجود محدودیت بودجه ای تاکنون از ۸۰ رساله کاربردیِ دارای ماهیت فناوری حمایت شده است./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha