استاد حوزه و دانشگاه: رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند

تربت‌حیدریه- ایرنا- مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت:رسانه‌های غربی نقاط ضعف ما را بزرگ و نقاط مثبت را کوچک جلوه می‌دهند که در این شرایط رسانه های کشور در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند.

حجت الاسلام حسین صافدل روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: خدمات و اقدامات نظام در ۴۳ سال گذشته و تحولاتی که کشور در این مدت داشته باید از طریق رسانه ها  برای مردم بیان شود و تبیین واقعیت‌ها در برابر دروغ‌پراکنی و هجمه‌های دشمنان در دستور کار باشد.

وی ادامه داد: رسانه‌های کشور باید قوی‌تر از گذشته به میدان بیایند و با بیان دستاوردهای نظام به مردم دسیسه های دشمنان را خنثی کنند.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در برابر هجمه‌هایی که دشمنان، استکبار جهانی و رسانه‌های بیگانه علیه کشور انجام داده‌اند، دستاوردهای نظام به خوبی منعکس نشده و رسانه های کشور باید به این موضوع توجه کنند.

وی افزود: جهاد تبیین، لازمه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و افکار عمومی را از توطئه دشمنان حفظ می کند و باید توسط  نخبگان، رسانه‌ها و افراد موثر جامعه محقق شود.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌ مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha