پولادگر: انتظارات از بسکتبال بیشتر است/ تکلیف وزنه‌برداری تا آخر هفته مشخص می‌شود

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: انتظارات از بسکتبال بیشتر است و این رشته هنوز به جایگاه مدنظر نرسیده است.

به گزارش ایرنا؛ «سیدمحمد پولادگر» امروز دوشنبه پس از انتخاب شدن «جواد داوری» به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون بسکتبال، اظهار داشت: از اعضای مجمع تشکر می‌کنم و به رئیس جدید تبریک می گویم. مجمع بسکتبال بعد از یک ماراتن طولانی و تعویق افتادن‌های طولانی برگزار شد.

وی افزود: امیدوارم با انتخاب هوشمندانه‌ای که انجام شد، شاهد موفقیت بسکتبال در چهار سال آینده باشیم. این رشته افتخارات بسیاری داشته اما هنوز به آن جایگاهی که حقش است، نرسیده و انتظارات از آن بیشتر است.

پولادگر افزود: سه قهرمانی در جام ملت‌ها ارزشمند است اما بسکتبال ایران شایسته قهرمانی در بازی‌های آسیایی است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای خطاب به خانواده بسکتبال اظهار داشت: زمان کم است اما باید عزم خود را جزم کنید. بلند قامتان بسکتبال باید بلند همت شوند. به یک جوان اعتماد شد و جوانی لازمه اجرا، هوشمندی، درایت و تفکر است.

وی گفت: توقع دارم با تفکر و درایت هوشمندانه از تمام ظرفیت‌ها استفاده شده و همه برای کمک به بسکتبال بیایند. نباید فراموش کنیم که باشگاه‌ها نقش مهمی در موفقیت یک رشته دارند.

پولادگر در خصوص سه مرتبه تعویق این مجمع عنوان کرد: یک دوره تعویق در زمان من بود که با درخواست تعداد زیادی از اعضای مجمع به دلیل شرایط حاد کرونایی صورت گرفت.

وی در مورد روند طولانی تایید صلاحیت نامزدها توضیح داد: اساسنامه جدیدی داریم که دستورالعمل آن را در رشته‌های مختلف به تایید اعضای مجمع می‌رسانیم و بر اساس آن افراد باید در ۲ مرحله تایید شوند. یکی تایید مدیریت است و دیگری تایید از سوی نهادهای امنیتی، چراکه ریاست فدراسیون جزو مشاغل حساس بوده که باید تایید شود.

پولادگر در مورد شرایط فدراسیون وزنه برداری گفت که تا آخر هفته جاری همه چیز مشخص می‌شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود شکایت‌ها از انتخابات تکواندو هنوز وجود دارد، گفت: من دادگاه نیستم و اطلاعی از این موضوع ندارم. هیچ پرونده‌ای هم در اختیارم نیست.

این مقام مسوول در پاسخ به این سوال که دلیل غیبت مدیران وزارت ورزش در دیدار شب گذشته تیم ملی بسکتبال مقابل سوریه تلاش برای حضور نامزدی خاص در مجمع امروز بوده است؟ گفت: تکذیب می‌کنم و هیچ جلسه‌ای نبود. علاقه زیادی برای تماشای این دیدار داشتم اما مجمع عمومی فدراسیون پروش اندام طولانی شد و نتوانستم خودم را برسانم.

مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال امروز برگزار شد و جواد داوری ملی‌پوش سابق ایران با کسب بیشترین رای به عنوان رئیس جدید این رشته انتخاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha