۹ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۳۰
کد خبرنگار: 1434
کد خبر: 84666773
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور: رسانه در جنگ با دشمن خط شکن است

بوشهر - ایرنا - رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، رسانه را در جنگ با دشمن خط شکن عنوان کرد و گفت: متولیان امور برای بیان دستاوردها از رسانه‌ها استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، عباس محمدیان روز دوشنبه در نشست رسانه و صنعت در عسلویه استان بوشهر، با بیان این مطلب، رسانه را محور توسعه و پیشرفت در منطقه دانست و افزود: باید اتاق صنعت و رسانه تشکیل شود.

وی یادآور شد: هر جا توسعه و پیشرفت در منطقه‌ای ایجاد شده، رسانه خط مقدم و موتور محرک در آن منطقه بوده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور خاطرنشان کرد: رسانه مطالبه گر، مستقل و در راستای مسئولیت های اجتماعی حرکت می کند و بسیج رسانه تقویت گفتمان مطالبه گری را بر اساس صداقت و صلابت دنبال می کند.

وی با اشاره به خدمات نظام اسلامی در منطقه عسلویه، گفت: امروز صنعت مستقر در منطقه عسلویه خدمات ارزشمندی دارد که باید این خدمات توسط رسانه بیان شود.

محمدیان با بیان اینکه تقویت رسانه محلی، اولویت اصلی بسیج رسانه است، گفت: با تلاش و تصمیم صورت گرفته اولین باشگاه رسانه محلی در راستای تقویت این رسانه در فروردین ماه سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی پیوند صنعت و رسانه را ضروری دانست و تصریح کرد: پیوند صنعت و رسانه، اولویت ماندگار در بسیج رسانه و شناخت ظرفیت ها از منظر رسانه ها است

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور یادآورشد: پر رنگ کردن نقش نظارتی، مثبت اندیشی، مبارزه با فساد و بیان خدمات نظام اسلامی باید در دستور کار اصحاب رسانه قرار گیرد.

وی خواستار تربیت خبرنگار تخصصی شد و ادامه داد: تشکیل کارگروه تخصصی لازم و جلسات این کارگروه باید مسئله محور و بر اساس خردورزی باشد.

رییس بسیج رسانه استان بوشهر هم در این نشست، گفت: بسیج رسانه ظرفیت بی بدیل است که در کنار مردم و نظام اسلامی خدمت می کند.

عبداله نجفی افزود: تقویت و افزایش ارتباط بین رسانه و صنعت از هدف مهم این نشست است.

وی با یادآوری اینکه رسانه محلی با هزینه شخصی اداره می شود، تاکید کرد: در جهت تقویت فضای رسانه استان تفاهم‌نامه بین بسیج و منطقه ویژه اقتصادی پارس منعقد شده است.

فرمانده سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه نیز در این نشست گفت: تبین جهاد باید برای مردم بیان و شرح داده شود.

سرهنگ پاسدار مهدی حسن زاده افزود: رسانه بهترین و جذاب ترین مولف برای احیای اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه آمار واقعی اشتغال در منطقه عسلویه باید بر اساس استعلام و مستند باشد، خواستار راه اندازی بسیج رسانه در این شهرستان شد.

عباس محمدیان صبح دوشنبه برای حضور در همایش رسانه و صنعت و دیدار با اصحاب رسانه جنوب استان بوشهر وارد شهرستان عسلویه شد. 

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در بدو ورود به عسلویه مورد استقبال مهندس سخاوت اسدی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس قرار گرفت. 
 
محمدیان در اولین برنامه خود با شهدای خوشنام تجدید میثاق کرد.

بازدید از تاسیسات پارس جنوبی از دیگر برنامه‌های رئیس بسیج رسانه کشور در این سفر بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha