ترکیب منتخب هفته بیستم لیگ برتر/ یورش بی‌رحمانه پرسپولیسی‌ها

تهران- ایرنا- پرسپولیسی‌ها در ترکیب منتخب هفته بیستمِ لیگ برتر، بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند و پیغامی برای دیگر تیم‌ها ارسال کردند تا مشخص شود برای رسیدن به صدر جدول از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

به گزارش ایرنا، هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی به اتمام رسید که استقلال صدرنشین متوقف شد و پرسپولیس با عبور از سد مس رفسنجان فاصله را مجددا به سه امتیاز کاهش داد. در ترکیب منتخب هفته بیستم شاهد حضور نمایندگان ۹ تیم مختلف هستیم که در این بین پرسپولیس بیشترین عضو را دارد. در ادامه با ترکیب منتخب این هفته همراه باشید:

دروازه‌بان: علیرضا حقیقی (نساجی)

هیچ شک و شبهه‌ای درباره حضور حقیقی در ترکیب منتخب هفته نیست. گلرِ کهنه‌کار نساجی یک بار دیگر در جدال با استقلال نمایش قابل قبولی داشت. او چند بار با سیوهای فوق‌العاده‌اش مانع از گلزنی شاگردان فرهاد مجیدی شد تا بتواند نساجی را به یک امتیاز ارزشمند خانگی برساند.

ترکیب منتخب هفته بیستم لیگ برتر/ یورش بی‌رحمانه پرسپولیسی‌ها

مدافعان: امید نورافکن (سپاهان)، سعید غلامعلی‌بیگی (نساجی)، محمد دانشگر (استقلال) و مهدی عبدی (هوادار)

یک بازی خوب دیگر از امید نورافکن، این بار همراه با یک گل شد. گلی که از جنگندگی و پافشاری این بازیکن در باز پس‌گیری توپ حاصل شد و به ثمر نشست. نورافکن در این‌ هفته‌ها از معدود بازیکنانِ محرم نویدکیا است که کیفیت بالایش را حفظ کرده است.

سعید غلامعلی‌بیگی دیگر مهره تاثیرگذار ساکت الهامی در مسیر متوقف کردن فرهاد مجیدی بود. او یک بار توپ را از روی خط دروازه دور کرد و چند مرتبه مهاجمان زهردار استقلال را متوقف کرد تا تیمش موفق به ثبت کلین‌شیت شود.

محمد دانشگر عملکرد قابل قبولی در دیدار مقابل نساجی داشت. او یک بار با یک تکل مناسب دروازه تیمش را نجات داد و چند بار هم در نفوذها به کمک آبی‌ها آمد اما تلاش بی‌وقفه او اثری نداشت.

مهدی عبدی یک مهره غیر قابل جانشین در خط دفاع تیم رضا عنایتی است. او یک بار دیگر با نمایشی کم‌نقص به هوادار کمک کرد تا به یک امتیاز ارزشمند برسد و دروازه‌اش را بسته نگه دارد. البته که مسلم حق‌شناس هم در درون دروازه ۲ واکنش تماشایی داشت.

ترکیب منتخب هفته بیستم لیگ برتر/ یورش بی‌رحمانه پرسپولیسی‌ها

هافبک‌ها: سعید صادقی (گل‌گهر)، میلاد کمندانی (فجرسپاسی) و کمال کامیابی‌نیا (پرسپولیس)

حضور سعید صادقی در ترکیب منتخب هفته کم‌کم تبدیل به یک عادت شده است. این بازیکن جوان در هفته بیستم نیز توانست با ۲ گل تماشایی تیمش را به برتری برساند. می‌توان گفت صادقی در کنار حقیقی بهترین بازیکن این هفته لیگ بود.

میلاد کمندانی با حضور در فجر سپاسی هم به عملکرد خوب این فصلش ادامه می‌دهد. هافبک اسبق پرسپولیس با گلی تماشایی علی‌اصغر کلانتری را از باختی حتمی نجات داد و آنها را به یک امتیاز خانگی دیگر رساند.

کمال کامیابی‌نیا به گلزنی در بازی‌های حساس عادت کرده است. او یک بار دیگر با بهره بردن از جای‌گیری‌های مناسبش گلی تماشایی به ثمر رساند تا سه امتیاز مهم به حساب سرخپوشان واریز شود.

ترکیب منتخب هفته بیستم لیگ برتر/ یورش بی‌رحمانه پرسپولیسی‌ها

مهاجمان: محمد عباس‌زاده (تراکتور)، سعید باقرپسند (ذوب‌آهن) و مهدی عبدی (پرسپولیس)

محمد عباس‌زاده مقابل سپاهان روزی عالی را پشت سر گذاشت. یک پاس گل داد و با یک ضربه ایستگاهی که با هنرنمایی کمک‌داور در تشخیص گل شدنش همراه بود روز عالی‌اش را تکمیل کرد. مهاجم باتجربه تی‌تی‌ها در ۲ فصل اخیر نوسان بسیار کمی را داشته است.

سعید باقرپسند در روز پیروزی ذوب‌آهن مقابل پدیده یک گل حیاتی را به ثمر رساند. گلی که با خونسردی و پیگیری مناسبش به دست آمد و اهمیتش وقتی مشخص‌ می‌شود که پدیده در دقیقه ۹۱ یکی از گل‌های خورده را جبران نمود و گل او تبدیل به گل پیروزی‌بخش شد.

مهدی عبدی بازگشتی باشکوه به ترکیب اصلی داشت. او با ۲ گل بسیار مهم یک بار دیگر ارزش‌هایش را نشان داد و اثبات کرد می‌تواند در دیدارهای بزرگ به داد تیمش برسد. عبدی در کنار صادقی، ۲گله‌های هفته بیستم نام گرفتند.

ترکیب منتخب هفته بیستم لیگ برتر/ یورش بی‌رحمانه پرسپولیسی‌ها

سرمربی: یحیی گل‌محمدی (پرسپولیس)

یحیی گل‌محمدی برنده اصلی این هفته بود. در روزی که استقلال نتوانست از پَسِ نساجی بربیاید، پرسپولیس از سد مس رفسنجانِ قدرتمند گذشت تا دوباره به سه امتیازی صدر برسد و به آینده امیدوار شود.

۲۰ نفر

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha