ربیعی: روی اشتباهات خودمان گل خوردیم/ پرسپولیس تیم برتر زمین بود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: پرسپولیس تیم برتر زمین بود و موقعیت‌های خوبی داشت اما دو گل را روی اشتباهات خودمان خوردیم تا در این دیدار شکست بخوریم.

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی در نشست خبری پس از شکست ۳ بر یک تیمش برابر مس رفسنجان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا به پرسپولیس تبریک می گویم و به بازیکنان خودمان خسته نباشید می‌گویم. برتری در این دیدار حق پرسپولیس بود چرا که بهتر از ما بازی کرد. آنها در پرسینگ بهتر عمل کردند. از سه گلی که دریافت کردیم دو گل روی اشتباهات خودمان خوردیم.

وی افزود: پیش از آنکه گل سوم  را دریافت کنیم برنامه هایمان را در زمین اجرا کردیم و کمتر به حریف موقعیت دادیم اما گل سوم را خوردیم و پس از آن سبک حمله مان را عوض کردیم. اگر تعلل نمی‌کردیم در دقایق پایانی می شد یک گل دیگر به ثمر رساند. امروز روز خوبمان نبود. آخر بازی هم فکر کردم اتفاق بدی برای میثم تیموری رخ داد اما او بازگشت.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان تصریح کرد: روی گل دوم پرسپولیس بازیکن ما آسیب دیده بود. آنها حمله را ادامه دادند و همان موقعیت تبدیل به کرنر و گل دوم حریف شد. شاید می شد بازی جوانمردانه را رعایت کرد. اما مشکلی نیست و این برد را به پرسپولیس و هوادارانش تبریک می گویم.

وی در مورد اینکه تیمش مشکل دفاعی داشت، گفت: برنامه ما دفاع و ضد حمله نبود.   خیلی از دقایق بازی پرس کردیم اما پرسپولیس به ما اجازه نداد از مرکز زمین بازی سازی کنیم. گل مان را روی  ضد حمله زدیم. اصلا دنبال دفاع نبودیم و طبق برنامه قبلی مان آمدیم. زمان زیادی از بازی را از بالا پرس کردیم.

ربیعی در مورد دروازه بان تیمش گفت: وقتی تیم تحت فشار حریف بود دروازه بان ما یکی دو توپ را به اوت زد و مالکیت عوض شد. امروز راندمان خط دفاع خوب نبود و روی اشتباهات خط دفاع دو گل خوردیم. باید این بازی همینجا فراموش شود و خودمان را باید برای بازی بعد آماده کنیم. باید در این ۱۰ بازی باقی مانده تمرکزمان را حفظ کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha