آذرباد: ربیعی می‌خواهد تیمش فوتبال هجومی بازی کند/می‌توانستیم پرسپولیس را ببریم

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه تیمش می‌توانست از پرسپولیس مساوی بگیرد و حتی به برتری برسد، گفت: ربیعی سرمربی تیم از بازیکنان می خواهد فوتبال هجومی بازی کنند.

به گزارش ایرنا، محسن آذرباد پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود از موقعیت هایمان استفاده نکردیم من می توانستم حداقل یک گل را بزنم اما روی اشتباهات سه بر یک بازی را باختیم.

وی افزود: در این بازی اشتباهات فردی زیادی بود در بازی بعدی امیدوارم بتوانیم این شکست را جبران کنیم. در مجموع فاصله ما با پرسپولیس سه گل نبود. می‌توانستیم مساوی بگیریم و حداقل ببریم اما روی اشتباهات فردی گل خوردیم و باختیم.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان اضافه کرد: هم مقابل استقلال و هم مقابل پرسپولیس هجومی بازی کردیم و موقعیت زیادی داشتیم. ربیعی از بازیکنان می خواهد فوتبال هجومی بازی کنند. امیدوارم در آینده بتوانیم جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه گل دوم پرسپولیس در شرایطی به ثمر رسید که مس ۱۰ نفره بود، گفت: به پرسپولیسی‌ها گفتم که باید توپ را به بیرون می زدند. مهرداد رضایی بازیکن تیم ما مصدوم شد و همان توپ تبدیل به گل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha