۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۰۸
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 84668458
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲۳ تن روغن خوراکی غیرمجاز در خراسان جنوبی کشف شد

بیرجند - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس در بازرسی از یک کامیون باری در شهرستان نهبندان ۲۳ تن و ۶۰۰ کیلوگرم روغن مایع خوراکی غیرمجاز را کشف کردند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب افزود: ماموران انتظامی نهبندان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک کامیون باری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی گفت: ماموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از کامیون، ۲۳ تن و ۶۰۰ کیلوگرم روغن مایع خوراکی فاقد مجوز را کشف کردند که ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: ماموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و قاچاقچیان افزود: شهروندان می‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و اوایل هفته جاری نیز ماموران پلیس در بازرسی از یک کامیون باری در شهرستان بیرجند، ۲۱ تن روغن مایع خوراکی غیرمجاز را کشف کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha