رسانه ها در عملیاتی کردن جهاد تبیین نقش مهمی دارند

بندرعباس- ایرنا - رییس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در عملیاتی‌کردن جهاد تبیین نقش مهمی دارند و باید توانمندی های شهرستان در حوزه های مختلف را به مردم ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام اسحاق فاضلی روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه و ه‍یات های مذهبی، اظهار داشت: چهل و سه سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و دشمنان انقلاب با ایجاد فضای منفی تنها سعی در پررنگ کردن کاستی ها دارند و توانمندی های کشور در حوزه های مختلف به درستی ارائه نمی شود.

وی افزود: رسانه ها بر روی قلب و فکر مردم بسیار اثرگذار هستند و با یک تیتر می توانند قلب و فکر مردم را به انقلاب و خداوند نزدیک یا دور کنند بنابراین باید ورود جدی به جهاد تبیین داشته و از فرمایشات مقام معظم رهبری پیروی کنند.

 فاضلی با مقایسه توانمندی های کشور در دوران انقلاب نسبت به دوران قبل از انقلاب، یاد آور شد: در بخش راه، در حوزه آبرسانی، برق رسانی ، ورزشی ،  اموزشی و بخش بهداشت و سلامت شاهد پیشرفت های بسیاری هستیم و لازم است که این دستاوردها از سوی رسانه ها تبیین شوند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود، عنوان کرد: اکنون شرایط روحی مردم به گونه ای است که باید امیدآفرینی کنیم.
وی با تاکید بر لزوم پرهیز از شبهه افکنی و کذب آفرینی در کار رسانه ای، تصریح کرد: رسانه ها علاوه بر بیان کمبودها و مشکلات باید نقاط مثبت را هم بیان کنند و به بارحقوقی مطالب بارگذاری شده خود توجه داشته باشند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی میناب ، با تاکید بر لزوم افزایش وحدت و همدلی و دوری از انشقاق های طایفه ای و جریانی ، افزود: سلایق متفاوت وجود دارد اما همه یک خانواده هستیم و باید با اتحاد و همدلی قابلیت های بی نظیر شهرستان را بالفعل کنیم.
 وی با تاکید بر پیشقدم شدن رسانه ها در تولید فرهنگ، عنوان افزود: دولت سیزدهم در حال انجام اقدام های خوبی است و همه باید مردم را به داشتن صبر و حوصله دعوت کنیم و از بزرگنمایی مشکلات و کوچکنمایی دستاوردها و اقدامات پرهیز کنیم تا بتوانیم بر مشکلات و مسائل موجود غلبه کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha