رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها افسران جهاد تبیین هستند

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رسانه‌ها و مجموعه روابط عمومی‌ها افسران جهاد تبیین هستند که بدین جهت باید به این فریضه مهم در جنگ شناختی اهمیت ویژه‌ای دهیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا شریفی شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مسوولان باید با مردم صادق باشند، اظهارداشت: مقدمه عملیاتی شدن جهاد تبیین؛ جهاد خدمت مسوولان در کف میدان است.

وی بیان کرد: مسوولان باید با مردم صادق باشند و علاوه بر خدمات، کمبودها و کاستی ها را نیز با آن ها در میان بگذارند تا مردم اقناع شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مسوولان روابط عمومی‌ها به عنوان اعضای دائم باید در جلسات شورای اطلاع رسانی حضور داشته باشند، افزود: به نظر می‌رسد در حوزه اقناع اجتماعی نتوانستیم از همه ظرفیت های خود به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در سیستان و بلوچستان پیشرفت های خوبی داشته‌ایم که باید به صورت کامل و به موقع اطلاع رسانی شود افزود: رسانه‌ها و مجموعه روابط عمومی ها افسران جهاد تبیین هستند.

شریفی با تاکید بر جنگ رسانه ای دشمن خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم تا فرزند ما از یک فضای هیجانی در فضای مجازی متاثر شود.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم با عزم و دغدغه گره های فکری و ذهنی مردمان خود را با ادبیاتی مناسب برطرف کنیم، گفت: مسوولان باید با مردم صادق باشند و علاوه‌بر خدمات کمبودها و کاستی‌ها را نیز با آنان در میان بگذارند تا مردم اقناع شوند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: جهاد تبیین زمانی موثر است که اثر اقناعی آن در جامعه هویدا شود و مقدمه این فریضه جهاد خدمت مسوولان در کف میدان است.

وی تصریح کرد: مردم انتظار دارند در بزنگاه‌ها و تنگناها مسوولان را در میدان ببینند و در کنار خودشان حس کنند نه اینکه صرفاً پشت تریبون‌ها نظاره‌گر آنان باشند.

شریفی افزود: خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی در سیستان و بلوچستان داریم و گشایش‌های خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله معادن، کشاورزی، مرز، دامپروری، صنایع تبدیلی و علم و فناوری ایجاد شده است .

وی با اشاره به اهمیت نهادینه سازی فرهنگ کار در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: فرهنگ کار در این استان باید باز تعریف شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha