چند خبرکوتاه از نیروی انتظامی خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- فوت راننده وانت پیکان بر اثر واژگونی در فاروج ،کشف مواد محترقه غیرمجاز در اسفراین ، کشف کالای قاچاق میلیاردی در شیروان از جمله اخبار مربوط به حوزه انتظامی در استان خراسان شمالی است.

به گزارش ایرنا به نقل پایگاه خبری پلیس، جانشین فرماندهی انتظامی  فاروج  روز چهارشنبه اظهار داشت: در پی واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در محور فرعی روستای سیاه دشت این شهرستان، راننده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

سرگرد قدیر اژدری گفت: کارشناسان پلیس‌راه علت این سانحه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه توسط راننده وانت پیکان بیان کردند.
 

کشف مواد محترقه غیرمجاز در اسفراین 

فرمانده انتظامی اسفراین در پی دریافت خبری مبنی بر وجود انواع مواد محترقه غیرمجاز در مغازه‌ سطح این شهرستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت قرار گرفت.
سرهنگ مجیدیگانه پور افزود: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات همه‌جانبه و اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی قضایی در بازرسی از چند مغازه موردنظر تعداد ۱۱  هزارو ۹۵۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را کشف کردند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در شیروان 
 فرمانده انتظامی شیروان گفت: با اعلام خبری مبنی براینکه یک دستگاه کامیون اقدام به انتقال و جابجایی مقدار قابل‌توجهی کالای قاچاق می‌کند  که ماموران با تلاش مستمر موفق شدند کامیون موردنظر را در رؤیت و متوقف کنند. 

سرهنگ محمد روهنا افزود: در بازرسی از این خودرو بیش از ۹۰ نوع کالای قاچاق  به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.
وی افزود: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و خودروی موردنظر نیز توقیف و راهی پارکینگ شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha