۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۴۸
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84670237
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

جودوکار خراسان شمالی به اردوی تیم ملی دعوت شد

۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۴۸
کد خبر: 84670237
جودوکار خراسان شمالی به اردوی تیم ملی دعوت شد

بجنورد- ایرنا- سرپرست هیات جودو خراسان شمالی از دعوت سهراب درخشان، جودوکار استان به چهارمین اردوی تیم ملی جوانان خبر داد.

حسن امانی روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اردوی ملی در رده سنی جوانان از ۱۵ اسفند سالجاری به مدت هفت روز به میزبانی تهران برگزار می شود.

وی افزود: در این اردوی ملی جودوکارانی از استان های لرستان، خوزستان، آذربایجان شرقی، مازندران، تهران، البرز، خراسان رضوی، کردستان، بوشهر، گیلان، کرمان و خراسان شمالی حضور خواهند داشت.

امانی با بیان اینکه پیش از این نیز حسین قادری و امیرحسین ولی زاده نیز در رده نوجوانان به اردوی ملی این رشته ورزشی دعوت شده بودند، یادآور شد: اردوی ملی نوجوانان نیز از ۱۴ آبان به مدت هشت روز به میزبانی استان لرستان برگزار شد.

وی بیان اینکه هم اینک ۳۰۰ نفر  از جودوکاران خراسان شمالی در رده نوجوانان فعالیت می کنند، گفت: این استان هزار و ۴۰۰ ورزشکار بیمه شده در رشته کوراش و جودو دارد که حدودا یک سوم آن را بانوان کوراشکار تشکیل می دهند.

خراسان شمالی به دلیل رواج کشتی بومی باچوخه، یکی از قطب های اصلی ورزش های رزمی کوراش و جودو است و تاکنون قهرمانان زیادی را به کشور معرفی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha