۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۳۵
کد خبرنگار: 3123
کد خبر: 84670902
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون علمی و فناوری رییس جمهور از نمایشگاه نوآوری دانشگاه بجنورد بازدید کرد

بجنورد- ایرنا- دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و دکتر علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم در نخستین برنامه سفر خود به خراسان شمالی از نمایشگاه محصولات مرکز نوآوری دانشگاه بجنورد بازدید کردند.

به گزارش ایرنا ۹ تیم از دانشگاه بجنورد ۱۵ طرح نوآورانه را در نمایشگاه محصولات مرکز نوآوری ارایه کرده اند.

مدل ابعادی هیتر فراصوت ایستگاه های cgs، سامانه آزمایشگاهی پیل سوختی میکروبی، بلوک و مصالح ساختمنانی ۱۰ درصد بازیافتی، محصولات گیاهی برای سلامت پوست و مو، پودر ریز جلبک اسپیرولینا و محصولات بر پایه ریز جلبک ها، چراغ خواب زنده، شارژ خودکار ماژیک وایت برد، آپاژور و شبخواب های هوشمند، آسفالت گرم اصلاح شده بر پایه پلی وینیل کلراید اصلاح شده با اتیلن دی آمین، کفپوش سفالی مخزن دار، بتن با هدایت حرارتی بالا از طرح های نوآورانه هستند که توسط گروه های مختلف علمی این دانشگاه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و دکتر علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم و فناوری همچنین از شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری نیز بازدید می کنند.

افتتاح پردیس و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکتهای دانش بنیان، حضور در شورای اداری استان نیز از دیگر برنامه های معاون رییس جمهور و معاون وزیر علوم است.

افتتاح ۲مرکز نوآوری اسفراین، آغاز به کار عملیات ساختمانی مرکز نوآوری مانه و سملقان و افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه کوثر بجنورد نیز به صورت ویدو کنفرانس انجام می شود.

همچنین افتتاح مرکز نوآوری شیروان نیز امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور افتتاح خواهد شد.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.  

این استان دارای ۳۳ دانشگاه دولتی و غیردولتی، موسسه و مرکز آموزش عالی است و ۲۹ هزار دانشجو در این دانشگاه ها تحصیل می کنند.  

چهار مرکز رشد، ۱۳۰ شرکت فناور، ۳۱شرکت دانش بنیان و ۲۳ صنعت خلاق زیر پوشش پارک علم و فناوری خراسان شمالی فعالیت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha