۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۳۰
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84670967
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۸۷ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان شمالی اهدا شد

بجنورد- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: ۵۸۷ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان همزمان با هفته احسان و نیکوکاری به نوعروسان زیر پوشش این نهاد اهدا شد.

مجید الهی راد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اقلام خریداری شده شامل یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، فرش و جاروبرقی است که به طور میانگین برای هر سری بیش از ۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: همچنین هزار و ۶۷ سری جهیزیه به ارزش ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از ابتدای سال تاکنون به نوعروسان زیر پوشش این نهاد اهدا شده است. 

وی گفت: هم‌اکنون ۶۰۰ نوعروس نیازمند هم در نوبت دریافت جهیزیه هستند که در این راستا امید است که نیکوکاران ما را همراهی کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با اشاره به اینکه پارسال به علت شرایط کرونایی کارت خرید اقلام جهیزیه به مبلغ چهار میلیون تومان برای هر زوج در اختیار آنها قرار گرفت گفت: در مجموع به ۷۹۳ زوج زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در این سال کارت هدیه پرداخت شد.

الهی راد اظهار داشت: مردم نیکوکار می‌توانند با افتتاح حساب در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و یا کمک از طریق کد آسان پرداخت #۰۵۸*۸۸۷۷* در تامین جهیزیه زوج های نیازمند سهیم شوند.

استان خراسان شمالی با جمعیت بیش از ۸۶۳ هزار نفری حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

خراسان شمالی از نظر سرانه درآمد خانوار، در رده آخرین استانهای کشور قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha