۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۷:۵۲
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84671083
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دختر تنیس باز مهابادی مقام سوم کشور را کسب کرد

۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۷:۵۲
کد خبر: 84671083
دختر تنیس باز مهابادی مقام سوم کشور را کسب کرد

مهاباد- ایرنا- رییس هیات تنیس‌روی‌میز مهاباد گفت: "الینا رحیمی" تنیس باز اهل این شهرستان در مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان موفق به کسب مقام سوم کشور شد.

کیوان رحمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پایان مرحله دوم ماراتن انتخابی تیم ملی بزرگسالان بانوان تنیس روی میز کشور "الینا رحیمی" با کسب ۱۵ امتیاز توانست در جایگاه سوم قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در همین رقابت ها "پریناز حاجیلو" از البرز و "مهشید اشتری" از خراسان رضوی نیز به ترتیب با ۲۰ و ۱۷ امتیاز عناوین اول و دوم را کسب و به عضویت تیم ملی درآمدند.

رییس هیات تنیس‌روی‌میز مهاباد اظهار داشت: همچنین "شیما صفایی" از همدان در دور اول این مسابقات جواز حضور در تیم ملی را کسب و "ندا شهسواری" نیز با انتخاب کادر فنی تیم ملی بدون حضور در مسابقات انتخابی به عضویت تیم ملی درآمدند.

رحمانی اضافه کرد: یک نفر دیگر نیز در مرحله بعدی این مسابقات جواز حضور در ترکیب تیم ملی بانوان را بدست می آورد که شانس "الینا رحیمی" از مهاباد بیشتر از سایر رقیبان خود است.

به گزارش ایرنا، الینا رحیمی متولد ۱۳۸۳ در شهر مهاباد است که طی سال های گذشته همواره در اردوی های تیم ملی عضویت داشته و سابقه قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه خود دارد.

مهاباد یکی از قطب‌های مهم رشته تنیس‌روی‌میز آذربایجان‌غربی است؛ این شهرستان دارای ۴۵ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف و ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی فعال است.

این شهرستان با ۲۴۵ هزار جمعیت دارای ۱۰ هزار ورزشکار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha